بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شهید رئیسی، رئیس‌جمهوری جهادی و بدون ادعا و خدمتگزاری خستگی‌ناپذیر و پیگیر بود، همین چند ویژگی در کنار هم، بازتاب زیبایی از محبوبیت ایشان است.

مهران رجبی: شهید رئیسی بی‌ادعا بود/ بعد او مسئولیت روسای‌جمهور بعد سخت شد

مهران رجبی اظهار داشت: خیلی از مردم در جریان زحمات آیت‌الله رئیسی نبودند، چون او ادعایی نداشت و با صدای بلند کارهایش را اعلام نمی‌کرد؛ یک سری انسان‌ها قابلیت‌های ویژه اخلاقی و درونی دارند که شاید در زمانی که در قید حیات هستند این قابلیت‌ها درک نشود، شهید رئیسی از جمله این‌گونه انسان‌ها بود.

وی افزود: در کنار حزن و اندوهی که از فقدان آیت الله رئیسی داریم، اما وقتی به خوبی‌‎هایش فکر می‌کنیم دلمان آرام می‌شود، با همان غمی که در دل داریم لبخند بر لب‌هایمان می‌نشیند؛ آیت‌الله رئیسی خدمتگزار بود؛ همه وزیران دولت و مقامات استانی پابهپای آقای رئیسی در سفرها همراه بودند، مدیریتش فعالیت جهادگونه بود؛ این نحوه فعالیت شهید رئیسی، مسئولیت را بر روسای جمهوری بعدی سنگین‌تر می‌کند.

محبوبیت شهید رئیسی یک درس برای همه ما است

رجبی گفت: پیگیری‌های مستمر کارها ویژگی بارز آقای رئیسی بود؛ محبوبیت شهید رئیسی یک درس برای همه ما دارد، باید به فکر خودمان باشیم تا زمانی که از دنیا می‌رویم مردم این‌چنین دلتنگ و محزون شوند؛ مطمئنم فقدان مدیری جهادی و خستگی‌ناپذیر چون آیت‌الله رئیسی کاملا احساس خواهد شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: برخی می‌گفتند «آیت‌الله رئیسی زبان دنیا را نمی‌داند»؛ اما بر عکس دیدیم که زبان دنیا هم قدرتمندان جهان و هم مظلومان جهان را به خوبی می‌دانست، رابطه با بریکس و شانگهای و قراردادهای بزرگ انجام شد؛ سفرها از جمله هند، سریلانکا و پاکستان انجام شد؛ ببینید در این کشورها عزای عمومی اعلام شده و این ناشی از رابطه خوبی با این ملت‌هاست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.