دبیر سی‌ و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، آخرین مهلت ثبت‌ نام در سی‌ و دومین جشنواره تئاتر استان ۳۱ مرداد ماه است و دبیرخانه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه میزبان علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره خواهد بود.

۳۱ مرداد آخرین مهلت ثبت‌ نام در سی‌ و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجهانپا اظهار کرد: امیدواریم تا این مهلت مقرر هنرمندانی که تمایل دارند در جشنواره شرکت کنند، فرم ثبت نام را تکمیل کنند چراکه پس از این مهلت قانونی، دبیرخانه پذیرای هیچ گروهی نخواهد بود و به لحاظ قانونی جشنواره به مرحله دوم خود که شامل ارزیابی فنی آثار است، می‌رود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سی‌ و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی آثار نمایشی تا ۳۰ مهر ماه بازبینی و تا ۱۵ آبان ماه آثار منتخب برای حضور در سی‌ و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی معرفی خواهد شد.

اعضای ستاد برگزاری جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی نیز شامل، سید حبیب قاآنی، مدیر روابط عمومی، حسین شجاعی، مدیر پشتیبانی، امیراحسان امیرپور، مدیر مالی، محمد مداح‌حسینی، مدیر علمی و آموزشی، محمود کریمی، مدیر فنی، مهدی شریفی، مسئول برگزاری افتتاحیه و اختتامیه و مینو پروستان‌زاده، مسئول دبیرخانه، می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.