معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: سه هزار و ۶۰۰ کیسه آرد معادل ۱۴.۴ تن ، برای تامین نان هیاتهای مذهبی و موکبهای خدمت رسان به زائران دهه پایانی صفر در مشهد تخصیص یافته است.

۱۴ تن آرد مازاد به هیات های مذهبی مشهد تخصیص یافت

به گزارش قدس آنلاین، رضا رمضانی افزود: این میزان آرد با درخواست شورای هیئات مذهبی مشهد تامین شده است.

وی ادامه داد: مطابق اطلاع رسانی صورت گرفته در نانوایی ها هیات های مذهبی و موکبهای خدمت رسان برای تهیه نان مصرفی خود از طریق شورای هیئات مذهبی به نانوایی های منتخب معرفی می شوند و دیگر لازم نیست در صف نانوایی های معمولی سطح شهر قرار بگیرند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد به فعالیت یکسره ۵۰۰ نانوایی در مشهد از ساعت ۵ تا ۲۳ اشاره کرد و گفت: علاوه بر این تاکنون ۶ نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر راه اندازی شده است و با بازگشت موکبهای اربعین از عراق شمار این نانوایی ها به ۲۰ مورد افزایش می یابد.

رمضانی افزود: در راستای تامین نان بیشتر در مشهد سهمیه نانوایی هایی که کمتر از ۲۰۰ کیسه آرد دریافت می کردند به ۲۵۰ کیسه افزایش یافته است البته باید یادآور شد این افزایش سهمیه فقط برای آن دسته از واحدهای صنفی صورت گرفته که پرونده تعزیراتی نداشته اند.

وی به تولید و توزیع گسترده نان بسته بندی توسط ۲ واحد عمده در مشهد اشاره کرد و گفت: نان بسته بندی در ۵۰۰ واحد صنفی منتخب در سطح مشهد توزیع می شود و در پنج روز انتهایی ماه صفر علاوه بر افزایش این میزان تولید، نانوایی های منتخب برای عرضه نان نیز افزایش می یابند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد نصب اعلامیه قیمت نان در نانوایی ها را الزامی دانست و افزود: مردم می توانند تخلفات صنفی نانوایی ها را با شماره تلفن های ۱۲۴ و ۳۱۷۳۰ و یا با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.