فرمانده انتظامی لرستان گفت: کشته سازی، راهبرد دشمن در فتنه اخیر است و با این اقدام احساسات مردم و جوانان را علیه انقلاب اسلامی جریحه‌دار می‌کند.

فرمانده انتظامی لرستان: کشته‌سازی، راهبرد دشمن در فتنه اخیر است

به گزارش قدس آنلاین سردار یحیی‌الهی روز دوشنبه در اجتماع نیروهای مومن و انقلابی لرستان در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار کرد: بسیاری از کشته شدگان حوادث اخیر در پیشگاه خداوند بیگناه هستند و فتنه‌گران با هدف تضعیف نظام اسلامی اقدام به کشتار مردم می‌کنند.

وی افزود: دشمن نظام اسلامی به این نتیجه رسیده که در بحث جنگ نظامی راه به جایی نخواهد برد و اکنون راهبرد خود را تغییر داده و یکی از راهبرد های دشمن تفرقه بین مردم است.

یحیی‌الهی گفت: دشمن بر فشار از بیرون، تفرقه از درون، گرفتن حجب و حیا از زنان و گرفتن غیرت از مردان سرمایه‌گذاری کرده‌ و در این راستا فتنه هایی را برنامه‌ریزی می‌کند، از مدت‌ها پیش این مهم پیش‌بینی شده بود و اما زمان آن برایمان مشخص نبود.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد که بر سر سفره انقلاب معروف شده با دشمن همراه شدند، دشمنی و مخالفت آنان با اصل نظام است اما در این فتنه، سازمان مقدس انتظامی را که از بطن مردم است نشانه گرفتند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: فتنه اخیر براساس تضعیف و تفرقه بین مردم و پلیس درحال شکل گیری بود و برخی همراهی کرده و دستگاه های امنیتی، انتظامی و نظامی با همراهی مردم در کف خیابان با فتنه‌گران مقابله کردند.

سردار الهی گفت: اقدامات پیش‌دستانه و پیشگیرانه بخوبی انجام شد همچنین همراهی مردم باعت شد کمترین اتفاقات در لرستان رخ دهد، فردی که از خارج کشور درخواست سلاح کرده بود و قصد داشت برای تیراندازی به مردم و ماموران امنیتی در اختیار مردم قرار دهد دستگیر شده است.

وی ادامه داد: در این مسیر کوچکترین شکی در باورمان وجود ندارد و راه انقلاب ادامه خواهد داشت و در راه امنیت و آرامش مردم با مقام معظم رهبری و خون شهدا هم پیمان هستیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.