معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: قیمت پیشنهادی مرغداران برای توزیع در بازار ۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان است که فروشنده هم بتواند تا ۶۳ یا ۶۴ هزار تومان به مصرف‌کننده بفروشد که ما قبول نکردیم.

رمضانی: افزایش قیمت مرغ را قبول نکردیم/ فروش متخلفانه مرغ تا ۶۴هزار تومان!

رضا رمضانی در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: هیچ افزایشی در قیمت نهاده‌ها و هزینه‌های تولید نداشته‌ایم بنابراین افزایش قیمت محصول توجیهی ندارد، اما قیمت پیشنهادی مرغداران برای توزیع در بازار ۶۱هزار و ۵۰۰ تومان است تا فروشنده هم بتواند تا ۶۳ یا ۶۴ هزار تومان به مصرف‌کننده بفروشد که ما قبول نکردیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد تصریح کرد: قیمت مصوب گوشت گرم مرغ برای مصرف‌کننده کیلویی ۵۹هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت هر کیلو تخم‌مرغ ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و فروش به قیمت بالاتر تخلف است.

وی با بیان اینکه برای مرغ قطعه‌بندی، تفاهم‌نامه با کشتارکن‌ها و مرغداری‌ها داریم، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه اعلام کردیم قطعه‌بندی مرغ مجاز است مشروط بر اینکه قیمت مرغ برای مصرف‌کننده کیلویی ۵۹هزار و ۸۰۰ تومان باشد.

رمضانی با بیان اینکه در برخی فروشگاه‌ها بدون توجه به نرخ مصوب، گوشت مرغ تا ۶۴هزار تومان هم به فروش می‌رسد از مردم خواست موارد تخلف و گران‌فروشی را اطلاع دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد بر برخورد قاطع با گران‌فروشی تاکید کرد و تشکیل پرونده تعزیراتی را مشمول هزینه زیادی برای گرانفروشان دانست.

خبرنگار: معصومه مومنیان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.