معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به سرمایه‌گذاری سنگین دشمنان برای محو ارزش‌های دینی و اسلامی، گفت: سبک زندگی مومنانه در فرهنگ دینی راهبرد اصولی برای دست‌یابی به قله‌های پیشرفت و شکوفایی است.

سرمایه‌گذاری سنگین دشمنان برای محو ارزش‌های دینی و اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، روح الله‌سلگی صبح امروز در جمع تلاشگران جهادی مازندران اظهار کرد: عمق‌بخشی به سبک زندگی دینی در گرو نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری سنگین دشمنان برای محو ارزش‌های دینی و اسلامی گفت: دشمن در شبیخون فرهنگی به بنیادهای فکری کشورمان، عمود اصلی خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه را هدف گرفته است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران عرصه فرهنگ را تقابل جدی کشورمان با غرب دانست و افزود: تنها راه پیروزی در این جبهه صیانت از داشته‌های غنی فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است.

سلگی راهبرد دشمنان در مصاف با کشورمان را تردیدافکنی و ایجاد چالش‌های ذهنی برای نسل جوان و نوجوان عنوان و تصریح کرد: باید با هم‌افزایی و تعامل حداکثری در جنگ روایت‌ها برتری جبهه توحیدی انقلاب اسلامی را نشان دهیم.

وی پاسداشت ارزش‌های مانای انقلابی را موثرترین شیوه آرمانی در جنگ روایت‌ها دانست و افزود: جنگ نرم برای کشورمان عرصه حکمرانی مبتنی بر منطق و انگاره های راستین معرفتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار اینکه تغییر سبک زندگی در کشورمان نقشه شوم اسکتبار است، گفت: تبلیغ زیست مومنانه با الگوهای موفق دینی برتری جبهه ایمان در این میدان را تضمین خواهد کرد.

معاون استاندار مارندران فرهنگ را زیربنای توسعه در کشور دانست و با اشاره به روند برنامه‌های توسعه افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ باید مبتنی برارزش‌ها و ظرفیت‌های فعال این عرصه باشد.

سلگی گفت: وادادگی و بی‌برنامگی در عرصه فرهنگی قابل اغماض نیست، دستگاه‌های حوزه فرهنگ باید فعالانه در عرصه پیشرانی و پدافند فرهنگی برنامه تحولی ارئه کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شناخت کانون‌های توطئه ضددینی و فرهنگی باید سرلوحه کار گروه‌های جهادی و انقلابی باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده