مسئول گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پس از گذشت یک ماه از توقف اجرای تئاتر در مشهد، تئاتری در حوزه کودک با عنوان «گرگ بلا، بره ناقلا» به روی صحنه رفت.

تئاتری در حوزه کودک با عنوان «گرگ بلا، بره ناقلا» در مشهد به روی صحنه رفت

به گزارش قدس خراسان آنلاین، جواد روشندل عصر چهارشنبه اظهار کرد: نمایش موزیکال «گرگ بلا، بره ناقلا» به کارگردانی مریم عباسی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی اصغر لشگری، از امشب ۱۱ آبان ماه در محل تماشاخانه "استاد داود کیانیان" واقع در آمفی‌تئاتر مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان مشهد به روی صحنه رفت.

مسئول گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: مریم عباسی، حسن قادری، خسرو توکلی‌نسب، الهام لشگری، سمانه محمدیان، فرزانه عباسی، حمید نعمانی، امید مهدوی، محمدجواد روشن، صبا عزتی، علی پیرکاریز و شیما قندالی بازیگرانی هستند که در این نمایش موزیکال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی اظهار کرد: قرار است افزون بر اجرای عمومی این تئاتر در ساعت ۱۸، برای دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک هر روز ساعت ۱۰ صبح به نمایش گذاشته شود، علاقه مندان نیز می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی فروش بلیت تئاتر مشهد به آدرس gishot.ir بلیت خود را تهیه کنند.

روشندل گفت: هیچ یک از سالن های نمایش در استان منعی برای اجرای تئاتر ندارند و غیرفعال بودن آنها در روزهای اخیر نیز خودداری کارگردانان تئاتر از اجرای نمایش ها بوده است، شواهد نشان می دهد که کارگردانان و اهالی تئاتر استان با توجه به محدودیتهای اینترنتی و مشکلاتی که در تبلیغات برای تئاتر در فضای مجازی بوجود آمده و حضور اندک مخاطبان در سالن ها، دیگر رغبتی برای اجرای تئاتر نداشته اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.