امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر ذهنیت جوانان ایران اسلامی هستند، گفت: استفاده از رسانه‌ها یکی از ارکان جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام ایران اسلامی است.

دشمنان به دنبال تغییر ذهنیت جوانان ایران اسلامی هستند

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه با بیان اینکه ایران امروز در جنگ ترکیبی است چرا که دشمنان راه‌های نظامی و اقتصادی را آزمایش کرده و به بن بست خوردند، تاکید داشت: ذهنیت و تغییر میدان دو هدف اصلی و سیبل اهداف دشمنان علیه ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر ذهنیت جوانان ایران اسلامی هستند، افزود: دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق در کنار تغییر ذهنیت جوانان میدان عمل را به خیابان تغییر داده و سعی در براندازی نظام دارند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تلگرام و اینستاگرام و توئیتر ۳۸ هزار دروغ در ۴۸ روز گفته‌اند که نشان از بمباران دروغ علیه ایران اسلامی است، بیان کرد: بصیرت همیشگی مردم ایران اسلامی به دشمنان اجازه نمی‌دهد که به اهداف شأن دست یابند.

امینی با بیان اینکه امروز تبیین و بیان واقعیت‌ها برای جوانان بسیار اهمیت دارد، ابراز داشت: در بستر فضای مجازی می‌توان با تولید محتواهای واقعی تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

وی خواستار تولید محتوای واقعیت‌های نظام و اقدام‌های فرهنگی مناسب برای جوانان شد و بیان کرد: شفاف سازی و روشنگری در کنار بیان واقعیت‌ها در بستر مجازی، باید برای جوانان صورت گیرد.

امام جمعه شاهرود بیان کرد: دشمنان با راه‌اندازی اغتشاشات سعی دارند تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند اما مردم ایران اسلامی با اقتدار و صلابتی که دارند این اجازه را نخواهند داد چرا که همیشه در صحنه‌ها هستند و ۱۳ آبان نیز نمونه این امر بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.