سرمربی تیم ملی انگلیس به شدت به دنبال کسب اطلاعات از ترکیب تیم ملی است

با تیم ملی در قطر / از توصیه مهم کی روش به بازیکنان تا تلاش نافرجام انگلیسی ها در مورد ایران!

به گزارش قدس آنلاین تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای جدال حساس مقابل انگلیس ، طبق برنامه کادرفنی در قطر برگزار می شود. تنها ۷۲ ساعت تا بازی تیم ملی مقابل سه شیرها مانده و بازیکنان تیم ملی خودشان را برای این دیدار بسیار حساس آماده می کنند. گزارش اتفاقات و حواشی تیم ملی در دوحه را در ادامه می خوانید.

ژست های پرحاشیه

بازیکنان تیم ملی مثل سایر بازیکنان حاضر در جام جهانی مقابل دورین فیفا قرار گرفتند و از آن ها عکاسی صورت گرفت. عکس هایی که از بازیکنان تیم ملی به خصوص چند لژیونر مطرح و سرشناس منتشر شد، حواشی زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد و خیلی ها نسبت به ژست بازیکنان تیم ملی ایراد گرفتند. با این حال بازیکنان تیم ملی تا الان هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق نشان ندادند.

توصیه مهم کی روش به بازیکنان : وارد جنگ روانی انگلیسی ها نشوید

در نشست های خبری برگزار شده در قطر شاهد این بودیم که خبرنگاران انگلیسی با سوالات حاشیه ای و البته سیاسی قصد داشتند تمرکز کی روش و بازیکنان تیم ملی را برهم بزنند. هرچند کی روش ، بیرانوند و جهانبخش به خوبی از سوالات حاشیه ای خبرنگاران انگلیسی فرار کردند و این حواشی را خنثی کردند، با این حال تا قبل از شروع بازی ایران و انگلیس این بازی روانی ادامه خواهد داشت. از همین رو کی روش و مدیران تیم ملی به بازیکنان توصیه کردند تحت هیچ شرایطی وارد جتگ روانی انگلیسی ها نشوند و از حواشی احتمالی دور شوند.

سردار کامل تمرین کرد اما ...

سردارآزمون ستاره تیم ملی و یکی از امید های ما برای گلزنی در جام جهانی در دیدار دوستانه مقابل تونس اصلا به میدان نرفت . سردار که مدت زیادی مصدوم بود و اخیرا شایعاتی در خصوص حذف او از سوی کی‌روش قبل از رفتن تیم ملی به قطر مطرح شده بود، در تمرین پنجشنبه و جمعه تیم ملی به صورت کامل تمرین کرد و به نظر می رسد مشکلی از نظر مصدومیت ندارد. سردار کاملا آماده است و در تمرینات این موضوع را به خوبی نشان داده و همین مسئله باعث شد تا خیال کی‌روش از بابت او راحت شود.با این حال شاید کی روش نخواهد روی ستاره تیمش ریسک کند و حتی احتمال نیمکت نشینی او در بازی مقابل انگلیس وجود دارد. با این وجود آزمون با پشت سر گذاشتن مصدومیت، مشکلی برای همراهی تیم ملی نخواهد داشت ولی باید دید تصمیم نهایی کیروش چه خواهد بود.

دیدار نماینده فیفا با کی روش و نبی

ماتیاس گرافستروم یکی از مدیران ارشد فیفا با حضور در هتل الریان قطر ، با سرمربی و مدیر تیم ملی دیدار و گفت و گو کرد. ماتیاس در این ملاقات توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری جام جهانی و قوانین مربوط به آن ارائه کرد.

انگلیسی ها به دنبال ترکیب تیم ملی

طبیعتا تیم ملی انگلیس و سرمربی این تیم شناخت زیادی روی تیم ایران ندارند. از آنجایی که دیدار مقابل ایران اهمییت فوق العاده ای برای ساوت گیت دارد، او طی روزهای گذشته به شدت از طرق مختلف به دنبال کسب اطلاعات در مورد بازیکنان تیم ملی و شیوه بازی ایران بود و قصد داشت هرطور شده ترکیب اصلی تیم ملی را پیدا کند ولی این تلاش تا به حال نافرجام بوده است.

طارمی سوژه یوفا شد

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و آماده ترین لژیونر و بازیکن یوزها در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می آید.

درخشش بی نظیر طارمی با پورتو دو ماه قبل از جام جهانی باعث شده تا تمام رسانه های خارجی این روزها برای معرفی ستارگان ایران در این تورنمنت نام طارمی را در صف اول بهترین های شاگردان کی روش بگذارند.

در همین رابطه توئیتر یوفا قبل از آغاز مسابقات جام جهانی با انتشار تصویر ستاره سابق پرسپولیس، نوشت: مهدی طارمی بهترین گلزن پورتو است. آیا می تواند در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نامی از خود به جای بگذارد؟.

کلاس توجیهی کادرفنی برای ملی پوشان

بعد از شکست مقابل تونس ، بازیکنان تیم ملی در کلاس توجیهی و آنالیز شرکت کردند. کادرفنی تیم ملی اشتباهات بازیکنان را در دیدار مقابل تونس به آن ها اعلام کرد تا دیگر این اشتباهات تکرار نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.