نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در قانون بودجه امسال مصوب کردیم که حقوق سربازان ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق کارکنان پایور باشد، گفت: اگر افزایش حقوق به خاطر افزایش هزینه‌های زندگی اعمال شده است، سربازان نیر بخشی از همین مردم هستند، لذا هزینه‌های آنها هم افزایش یافته و حقوق آنها نیز باید افزایش یابد.

انتقاد دهنوی از افزایش نیافتن حقوق سربازان بر اساس اصلاحیه قانون بودجه

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در بررسی متمم بودجه افزایشی را روی پایه حقوق کارکنان اعمال کردیم که اقدام خوبی بود که دولت و مجلس با هم انجام دادند.

وی افزود: در قانون بودجه امسال مصوب کردیم که حقوق سربازان ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق کارکنان پایور باشد، با توجه به اینکه الان حقوق‌ها افزایش یافته است، متناسب با آن نیز حقوق سربازان باید افزایش یابد اما الان سازمان برنامه به این افزایش عمل نمی‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درباره موضوع افزایش حقوق‌ها نباید تبعیض قائل شویم، عنوان کرد: اگر افزایش حقوقی به خاطر افزایش هزینه‌های زندگی اعمال شده است، سربازان نیر بخشی از همین مردم هستند، لذا هزینه‌های آنها هم افزایش یافته و حقوق آنها نیز باید افزایش یابد. بر اساس پیگیری‌های انجام شده، سازمان برنامه اصلا این موضوع را در هزینه‌های لحاظ نکرده است.

،محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به دهنوی با تاکید بر اینکه طبیعتاً لایحه دو فوریتی دولت، لایحه اصلاح قانون بودجه و اصلاح حقوق بوده است، به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه دستور داد تا موضوع را پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.