کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، آخر هفته بارش برف در بیشتر نقاط خراسان رضوی رخ خواهد داد.

بارش برف در بیشتر نقاط خراسان رضوی پیش بینی می شود

به گزارش قدس خراسان، مرتضی اثمری اظهار کرد: پس از بارش های پراکنده در نقاط مختلف استان، هم اکنون وضعیت جوی خراسان رضوی پایدار است که این شرایط تا عصر فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از شامگاه سه شنبه، خراسان رضوی دوباره تحت تاثیر سامانه سرد بارشی قرار می گیرد و بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، آخر هفته بارش برف در بیشتر نقاط خراسان رضوی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز گذشته در نواحی جنوبی و شرقی استان بارندگی هایی به ثبت رسید که در میان شهرستان ها، تایباد با ۳.۶ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته است.

اثمری گفت: طی شبانه روز گذشته، قوچان و مه ولات به ترتیب با منفی چهار و ۱۵ سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی ۲ و ۱۳ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: دمای هوا فردا در خراسان رضوی افزایش نسبی خواهد یافت و پیش بینی می شود مشهد نیز نوسان دمایی یک و ۱۴ درجه را تجربه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.