فرمانده کل سپاه با اشاره به اخراج عوامل شبکه تروریستی ایران‌اینترنشنال از لندن گفت: این رسانه شرور دروغ‌پراکن فتنه‌انگیز هتاک را به سرزمین دیگری پرتاب کردند که این به معنای گسترش قلمرو قدرت، میدان نفوذ و شعاع تأثیر انقلاب اسلامی است.

اخراج شبکه تروریستی اینترنشنال بیانگر میدان نفوذ انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس خراسان، سرلشکر حسین سلامی در اجلاس سراسری استادان، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد به اهمیت وجود استادان حلقه‌های صالحین اشاره و اظهار کرد: دشمن می‌خواهد دیدگاه‌ها را تغییر دهد که در اینجا نیاز به انسان‌هایی داریم که در مقابل زور و استکبار بایستند و به هیچ عنوان دچار تردید نشوند.

سلامی افزود: اکنون شجره طیبه صالحین برای دفاع از انقلاب اسلامی ضروری‌تر از وجود جسم‌های دفاعی است چراکه دشمن می‌خواهد با استفاده از ذهن و اعتقاد مردم، آن‌ها را به تردید بکشاند و در اینجا جهاد تبیین افراد متدین و مؤمن، مؤثر و ضروری است تا ذهن‌ها و قلب‌ها را مجهز کند و جوانان و مردم ما تحت تأثیر اراجیف دشمن قرار نگیرند.

وی تصریح کرد: در مقابل دشمن، ملت ما پرچم به دست و متحد حرکت می‌کند و نشان می‌دهد هیچ چیز حریف این اتحاد نیست. ذخیره راهبردی غرب برای مقابله با اسلام، پس از جایگذاری صدام و شکست آن، پدیده تکفیر بود تا همه جهان اسلام را نابود کند اما انقلاب اسلامی از این فتنه نیز عبور کرد.

سلامی افزود: حصر اقتصادی و تحریم نیز از ذخایر دشمن بود و تمام نظام اطلاعاتی و حقوقی‌ و همه نهادهای بین‌المللی و قدرت‌های رسانه‌ای را برای پیروز شدن در این میدان به صحنه آورد و باز هم شکست خورد و هم‌اکنون که دشمن از همه جا نا امید شده، ‌دست به دامان اپوزیسیون‌هایی شده‌ که حتی ارزش نام بردن هم ندارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: خواست غرب جامعه‌ای عقب‌مانده، فقیر، ویران شده، مستاصل و آماده تسلیم از ایران بود اما عملکرد انقلاب به گونه‌ای بود که امروز در حالی که ایران دست‌های دشمن را بسته، توانسته اراده و عملکرد او را متوقف کند. انقلاب اسلامی امتداد بعثت پیامبر(ص) است و خداوند همان‌گونه که از پیامبر اسلام(ص) و مبعث ایشان محافظت کرد، انقلاب اسلامی ما را نیز حفظ کرده است.

سلامی ادامه داد: امروز ما در عرصه‌های علم و اقتصاد و سازندگی کشور می‌توانیم ادعا کنیم که بیش از ۳۶۰ طرح ملی را بدون توقف، پیاده کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: حماسه باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حجت آشکاری برای حقانیت نظام الهی ما شد و بخشی از قلب‌های مردد و پریشان شده را دوباره استحکام بخشید و ذهن‌ها را به نور حرکت برای فتح قله‌های باقی‌مانده مزین کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعلیم و تربیت بسیج، فرمانده کل سپاه با بیان این که این رویداد، میدان قضاوت جهانی را نسبت به انقلاب و نظام تغییر داد، افزود: در این روز تاریخی دل همه آزادگان و مستضعفان عالم شاد و روح جدیدی در کالبد انقلاب اسلامی دمیده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.