فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما هر روز نیاز به تجربه جدید و آموزش جدید داریم زیرا که کمین‌های پی در پی توسط حریف برای اینکه اراده شما را سست کند در مسیر شما قرار خواهد گرفت.

سردار رادان: حریف سعی دارد اراده نیروهای انتظامی را سست کند

به گزارش قدس انلاین، احمدرضا سردار رادارن، فرمانده کل انتظامی کشور، امروز در آیین دانش آموختگی فراگیران درجه داران آموزشگاه‌های علمی تخصصی دوره شهید علی اکبر رنجبر(۱۰۱) که در اردوگاه شهید چمران برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام و عرض ادب و احترام نسبت به شهدا و خانواده ایشان، گفت: افرادی که به زیبایی در میدان حاضر شدند آموزش می‌بینند تا به مردم ایران اسلامی خدمت کنند.

وی خطاب به حاضرین با بیان اینکه همانطور که در آموزه‌ها و سروده‌های شما بود پلیس افتخار دارد طبق فرامین مقام معظم رهبر به مردمی خدمت کند که پناهشان پلیس است، اضافه کرد: امروز شما عزیزان دقیقا زمانی به خدمت گسیل می‌شوید و در جای جای این مرز و بوم، از مرز تا درون شهرها به خدمت مشغول می‌شوید که نزدیک به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم، ما در این ایام باید شرایط را برای مردم به نحوی فراهم کنیم که شیرینی تعطیلات و استراحت به جان آن‌ها بنشیند. آیا چنین خدمتی به این مردم و مرز و بوم افتخار نیست؟ پس بدانید هر قدمی که در راه مأموریت خداپسندانه بر می‌دارید،اراده‌های خود را برای خدمت استوار تر خواهید کرد و هر لحظه برای دنیا و آخرت خود ثواب، اجر، توام با خوبی ها را جمع می‌کنید.

وی با تأکید بر اینکه باید افتخار کنیم که خدا توفیق داد تا لباس خدمت پلیس را به تن کنیم و در این مقام، خدمت مقدس داشته باشیم تا بتوانیم توشه آخرت خود را از همه خوبی ها پر کنیم، اظهار کرد: اگر امروز اعتقاد داریم بر اساس حکم فرمانده کل قوا بر توانایی خود بی‌افزاییم، پس باید بدانیم مسیر آموزش تمام شدنی نیست. آموزش و یادگیری از آموزشگاه‌ها شروع می‌شود و تا پایان خدمت ادامه دار خواهد بود، تا پایان خدمت باگذشت هر روز به شما یک تجربه اضافه تر خواهد شد و در کنار آن ادامه آموزش و آمادگی جسمی شما به مردانی از جنس آزادگی و ایستادگی تبدیل خواهید شد.

سردار رادان در ادامه با اشاره به اینکه شعار «کمر بسته ایم برای اینکه در دفاع از مردم راه پستی، زشتی و ناهنجاری‌ها را ببندیم» همراه با شعور است، بیان کرد: حفظ آرامش مردم نوعی عبادت است که با تلاش برای تحقق این شعار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه توصیه می‌کنم همواره آموزش را برای خود سرمشق قرار دهید و هیچگاه حس نکنید از داشتن آمووزش مستثنی هستید، اضافه کرد: ما هر روز نیاز به تجربه جدید و آموزش جدید داریم برخی از آن‌ها خود تکراری و برخی دیگر سازمان اجرایی است؛ اما باید مراقبت کنیم، چرا که کمین‌های پی در پی توسط حریف برای اینکه اراده شما را سست کند در مسیر شما قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.