تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد: در روزهای آینده در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک وجود دارد.

وزش باد شدید در اغلب مناطق کشور/ افزایش دما از روز شنبه

به گزارش قدس آنلاین، براساس اعلام این سازمان، در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان امروز(پنجشنبه) ابرناکی و بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را شاهد خواهیم بود.

روز جمعه هم در برخی نقاط استان آذربایجان غربی، شمال استان آذربایجان شرقی، برخی مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان و روز شنبه در شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده و خفیف را شاهد خواهیم بود.

براساس این گزارش یکشنبه آینده نیز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در نوار غربی کشور و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین و زنجان بارش باران و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

از روز جمعه تا دوشنبه در بیشتر مناطق کشور وزش باد قابل ملاحظه است. در روزهای جمعه و شنبه در نیمه غربی کشور احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

براساس اعلام سازمان هواشناسی از روز شنبه تا دوشنبه آینده افزایش محسوس دما در اغلب مناطق کشور به ویژه در استان‌های ساحلی خزر رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.