۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 854858

پلیس در تعقیب سارقانی است که در جریان سرقت مسلحانه علاوه بر قتل مرد طلافروش دو نفر را هم زخمی کردند.

سارقان مسلح مرد طلافروش را کشتند

به گزارش قدس آنلاین، سه سارق مسلح به اسلحه کلاشنیکف به طلافروشی در یکی از خیابان‌های محله مرتضی گرد در جنوب تهران دستبرد زدند و پس از قتل مرد طلافروش و زخمی کردن دو نفر دیگر با طلاهای سرقتی موفق به فرار شدند. تحقیقات از سوی مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان حادثه ادامه دارد.

ساعت ۲۰:۴۷ شامگاه پنج‌شنبه ۱۱ اسفند صدای شلیک‌های متوالی در یکی از خیابان‌های محله مرتضی گرد ساکنان آن محله را سراسیمه به داخل خیابان کشاند. رهگذران و کاسبان محل مشاهده کردند سه مرد نقابدار مسلح به کلاشنیکف از موتورسیکلتی پیاده شدند و مغازه طلافروشی را به رگبار بستند. لحظاتی بعد مردم حادثه را تلفنی به ۱۱۰ پلیس اعلام کردند و سارقان مسلح نیز قبل از ورود پلیس با کیسه‌ای پر از طلا از مغازه طلافروشی خارج و با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت سوار موتورسیکلت‌شان شدند و به سرعت از محل گریختند.

سرقت خونین

دقایقی بعد وقتی مأموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی در محل حاضر شدند، دریافتند سارقان مسلح، سرقت خونینی را رقم زده‌اند، به‌طوری‌که در جریان آن سه نفر را هدف گلوله قرار داده‌اند که یک نفر از آن‌ها به کام مرگ رفته است.

مأموران در نخستین گام داخل طلافروشی با جسد خونین یکی از صاحبان مغازه روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله‌ای به شکمش فوت کرده بود. بررسی‌ها نشان داد صاحبان مغازه سه برادر هستند که هنگام سرقت هر سه داخل مغازه حضور داشتند و سارقان به سوی آن‌ها تیراندازی کردند و در جریان آن یکی از آن‌ها قتل می‌رسد و برادر دوم نیز از ناحیه پا هدف گلوله قرار می‌گیرد و به شدت زخمی می‌شود.

برادر سوم؛ اما از تیر سارقان جان سالم به‌در می‌برد، همچنین مشخص شد سارقان هنگام فرار داخل خیابان نیز اقدام به تیراندازی کرده‌اند که یکی از تیرها پس از کمانه کردن به چشم رهگذری برخورد و وی را راهی بیمارستان می‌کند.

مأموران پلیس در بررسی‌های دوربین‌های مداربسته محل حادثه دریافتند سارقان لحظه حادثه از موتورسیکلتی در چند قدمی مغازه طلافروشی به سرعت پایین می‌آیند و وارد مغازه طلافروشی می‌شوند و برای ترساندن صاحبان مغازه شروع به تیراندازی می‌کنند. سارقان پس از هدف قرار دادن دو نفر از صاحبان مغازه و شکستن شیشه‌های ویترین بیش از یک کیلو و نیم از طلاهای ویترین را داخل کیسه‌ای می‌ریزند و از مغازه خارج می‌شوند. آن‌ها دوباره برای ترساندن مردم شروع به تیراندازی می‌کنند که در جریان آن تیری به چشم رهگذری برخورد می‌کند و چشم وی به شدت آسیب می‌بیند.

یکی از شاهدان می‌گوید: لحظه حادثه، سه مرد نقابدار که همراه خود اسلحه کلاشنیکف داشتند از موتورسیکلتی پیاده شدند و به مغازه طلافروشی حمله کردند. شلیک‌های آن‌ها همه را ترسانده بود و رهگذران و کاسبان هم پناه گرفته بودند که تیری به آن‌ها اصابت نکند. سارقان سپس از مغازه بیرون آمدند و دوباره اقدام به شلیک کردند و با موتورسیکلت از محل گریختند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح وارد عمل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.