رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقارن ۱۲ فروردین با ایام ماه مبارک رمضان و سالروز وفات حضرت خدیجه (س) یک فرصت مناسب برای تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی و تشریح شرایط کشور در سال جدید است.

۱۲ فروردین فرصت مناسب تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام سید جواد خاضع روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با حضور پررنگ‌ مردم در ماه مبارک رمضان در مساجد و اماکن مذهبی، مراسم گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمعه یازدهم فروردین در مصلی‌ نماز جمعه شهرهای استان برگزار می‌شود.

خاضع اهتزاز پرچم در نقاط مختلف شهر و روستاها و سردر ادارات، برگزاری پویش پرچم افتخار، ترویج مردم سالاری دینی در فضای مجازی و پخش سرود ملی ساعت دوازده در روز دوازدهم فروردین را از جمله برنامه‌ای این روز عنوان کرد.

وی بزرگداشت هر چه باشکوه ایام الله انقلاب اسلامی را عامل گسترش روحیه دفاع از حقانیت نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: بر این اساس مراسم گرامیداشت یوم الله ١۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی با شکوه تمام در سطح مناطق مختلف استان برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: قرارگرفتن یوم الله ۱۲ فروردین در ایام تعطیلات نوروز موجب شده تا این رویداد مهم، از روزهای مظلوم تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی باشد و لازم است تا با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، اماکن گردشگری و ایستگاه های نوروزی مسیر مسافران، ابعاد مختلف روز جمهوری اسلامی را تبیین و اطلاع رسانی کرد.

در این روز مردم ایران با ۹۸.۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.