کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، شرایط جوی این استان از روز سه‌شنبه تا پایان هفته ناپایدار است.

شرایط جوی استان بوشهر از روز سه‌شنبه ناپایدار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با این ناپایداری علاوه بر افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در سطح استان و روی دریا، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی همراه رعدوبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین طی ساعت‌هایی از وقت امروز به سبب وزش باد شمال غربی قسمت‌های شمالی خلیج فارس تا حدودی متلاطم پیش‌‍بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی امروز و فردا غبار محلی، در طول روز وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت در قسمت‌های شمالی خلیج فارس گاهی ۴۲ و از امشب جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل قسمت های شمالی خلیج فارس طی امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۲، مد اول ساعت ۱۰:۳۶، جزر دوم ساعت ۱۷:۵۶ و مد دوم ساعت ۲۳:۴۳ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.