مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با دعوت به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس شاخص صف‌بندی حق برابر باطل محسوب می‌شود.

حسینی‌دیباجی: روز قدس شاخص صف‌بندی حق برابر باطل است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان صبح امروز در جمع پایوران ستاد سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سپاه اظهار کرد: برنامه‌ریزی آینده هر انسان در شب قدر رقم خواهد خورد؛ شب قدر، شب تحول و فرصتی گران‌قدر برای تفکر است تا بستر برای رشد معنوی انسان فراهم شود.

حسینی‌دیباجی افزود: خداوند متعال برای بندگانش مقدرات خیر را رقم می‌زند و شناخت این مطلب حقیقتی مهم است که خیرخواهی و شرخواهی در دست چه کسی است و توجه به تأثیر نقش انسان در این باره ضرورت دارد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان افزود: این انعکاس اعمال است که در زندگی افراد بروز و ظهور پیدا می‌کند. شب قدر، فرصتی ارزشمند برای برنامه‌ریزی آینده است و تحول در این شب‌ها فقط در دعا خواندن نیست؛ بلکه در خواستن بوده و تفکر از بزرگ‌ترین اعمال در شب‌های قدر است.

وی افزود: در شب‌های قدر، از خداوند متعال توفیق سربازی امام زمان (عج) را طلب کنیم و این سربازی فقط با دعا محقق نمی‌شود؛ بلکه به تصمیم نیاز دارد و باید برنامه زندگی را با برنامه زندگی امام زمان (عج) تطبیق دهیم.

حسینی‌دیباجی با اشاره به اهمیت نقش تعالی معنوی در تحقق تمدن نوین اسلامی خاطرنشان کرد: خودسازی فردی و اجتماعی در جامعه بسترساز تمدن نوین اسلامی است و با استناد به آیات قرآن کریم، تا قومی خودشان نخواهند، سرنوشت فردی و اجتماعی آن‌ها تغییر پیدا نخواهد کرد و مصداق برجسته این مطلب در دوران ستم‌شاهی بود که حضور و خواست مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با دعوت به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: قدس در آستانه آزادی است و روز قدس شاخص صف‌بندی حق برابر باطل محسوب می‌شود و شرکت عموم مردم در راهپیمایی این روز یک تکلیف الهی است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.