جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: مطالبه گری از دستگاه‌های دولتی در کنار امیدآفرینی برای جوانان و بیان موفقیت‌ها جزو ضرورت‌های دوره کنونی است.

سردار نجات: امیدآفرینی برای جوانان و بیان موفقیت‌ها در عصر کنونی یک ضرورت است

به گزارش قدس آنلاین سردار حسین نجات دوشنبه در نشست اندیشه ورزی حلقه های میانی، پیشران حکمرانی مردمی در شیراز به بیان ضرورت های بعد از اغتشاشات و مطالبات از دستگاه‌های دولتی پرداخت و ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در توصیه نسل جوان به امید به آینده و جلوگیری از کوچک نشان دادن موفقیت ها افزود: باید سرفصل‌های رشد جامعه را نشان دهیم و در این زمینه نشان دادن واقعیت غرب از اولویت ها است.

وی در ادامه به نقش ضد حقوق بشری آمریکا، انگلیس و فرانسه و حمایت از تروریست و کشورهای دیکتاتوری دنیا اشاره کرد و گفت: افول آمریکا موضوع مهمی است که باید اطلاع رسانی شود و همچنین ماهیت واقعی رژیم شاهنشاهی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است نیز باید به جامعه گفته شود.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله بیان کرد: مطالبه گری از مدیران دولتی، لزوم ارتباط با نسل جوان و قانع سازی آنها و ارایه راهکار از خود مردم در قالب نخبگان از موارد مهمی است که باید در جامعه گسترش یابد.

سردار نجات افزود: در پس هر حادثه ملت ایران قدرتمندتر شد و دفاع مقدس بهترین گواه بر این ادعا است.

وی با بیان اینکه در بحث اقتصادی کارهایی انجام شده اما موضوعات اقتصادی در بلند مدت حل خواهد شد، یادآور شد: رفع مشکلات نظام بانکی، نظام تولید، کنترل تورم، بازارمسکن، آموزش و پرورش و ... باید در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد.

نجات اظهارکرد: در فضای مجازی عقب افتادگی هایی داریم کارهایی انجام شده اما حجم کارها کم است و باید نخبگان کشور با سازماندهی در حل معضلات همراه مسئولان باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.