ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در پی شهادت جوان سبزواری مدافع عفاف بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، در بخشی از این بیانیه آمده است: حدود هفت‌ماه از بلوای پائیز۱۴۰۱ که دشمن تمام عوامل خود را وارد عرصه جنگ ترکیبی با نظام مقدس جمهوری‌اسلامی کرد، می‌گذرد.در اثنای این غائله رفتارهایی هنجارشکنانه از مدعیان جریان "زن، زندگی، آزادی" از قبیل آغوش رایگان و ساده انگاری‌های صورت گرفته در اجرای قوانین کشور منجر به اجازه بروز رفتارهای توحش گونه و خشونت بار عده‌ای عناصر خود باخته در سطح جامعه شد.

چنانچه چند روز پس از شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و ترور نافرجام طلبه سجاد جهانگیری، در سبزوار شهروندی که در دفاع از امنیت دو دختر نوجوان که مورد تعرض اراذل و اوباش قرار گرفته بودند، جان خودرا مخلصانه در دفاع از ناموس وطن تقدیم کرد.این خود شاهد خباثت دشمنان‌ما و ایستادگی مردم غیرتمند در تمامی عرصه‌ها است.

در ادامه این بیانیه  آمده است: برما واضح است که دشمنان این کیان اسلامی تا حذف تمام آرمان‌ها و موفقیت‌های جامعه اسلامی از پای ننشسته و به هیچ عقب‌گردی از سوی نظام بسنده نخواهند کرد و  عبور درست از این جریانات نیازمند شناخت دقیق از میدان و اقدامات صحیح برنامه ریزی شده است.چرا که اولین گام در مقابله با جنگ ترکیبی، باور به آن است.

مطمئن هستیم خون شهید حمید رضا الداغی همانند خون ده‌ها هزار شهید نظام مقدس اسلامی آغازی را رغم خواهد زد که پایانش خشکاندن ریشه ظلم و فساد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.