امام جمعه کرمان خطاب به مدیران استان گفت: ضمن نظارت‌ها و رصدهایی که انجام می شود، برای آنکه دشمن را همچنان مایوس کنیم، مراقبت و مواظبت داشته و این حوزه (عفاف و حجاب) را مدیریت کنید.

توصیه‌های امام جمعه کرمان به مدیران دستگاه‌های اجرایی درباره عفاف و حجاب

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی عصر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: جایگاه و شان معلم بر کسی پوشیده نیست.

او بر لزوم توجه به سابقه علمی افراد تاکید کرد و ادامه داد: موفقیت افراد وابسته به این است که از چه کسی درس آموخته اند و چقدر احترام به استاد خود گذاشته و شهید مطهری شاگرد علامه طباطبایی و امام راحل بوده است.

امام جمعه کرمان در ادامه با گرامیداشت هفته کار و کارگر بیان کرد: کارگر، کارش همسنگ با مجاهد در جبهه دیده شده و در نظام کار و کارگری باید به اصول دینی توجه شود.

او تاکید کرد: کارگر و کارمند باید از درون کنترل شوند و خودکنترلی از درون داشته باشند و در صورتی که خود را در منظر پروردگار ببینند دیگر در این سیستم کسی از کار فرار نمی کند و کم کاری نمی کند.

علیدادی سلیمانی خطاب به مدیران ارشد استان کرمان گفت: حجاب و عفاف بحث بسیار جدی است و دشمن جنگ ترکیبی خود را از اینجا آغاز کرده است. براساس قانون برخورد کنید اما افراط و تفریط در آن صورت نگیرد. اگر هر مدیری در دستگاه اداری تحت مدیریت خود آنچه قانون مکلفش کرده، انجام دهد حتما مشکلات ما در این موضوع بسیار کمتر می‌شود.

امام جمعه کرمان خطاب به مدیران گفت: ضمن نظارت ها و رصدهایی که انجام می شود، برای آنکه دشمن را همچنان مایوس کنیم، مراقبت و مواظبت در این راستا (عفاف و حجاب) داشته و هر روز گزارش به روز از دستگاه خود بگیرید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.