کرمان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: خط سرلشکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و این پرچم (مقاومت) به دست سلیمانی ها برافراشته باقی خواهد ماند و روز به روز بلندتر می‌شود.

پرچم مقاومت به دست سلیمانی ها برافراشته خواهد ماند

به گزارش قدس انلاین؛ حجت الاسلام  حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: به فضل الهی با رهبری آیت الله خامنه ای، شاهد شکست استکبار و ذلت آمریکایی ها در منطقه خواهیم بود و به لطف خدا روزی که دیر نیست، شاهد  پیروزی نهایی مقاومت بر جبهه مجعول اسرائیل خواهیم بود.

وی ایام فاطمیه را گرامی داشت و گفت:در حالی به ایام شهادت ام ابیها (ع) نزدیک می شویم که شخصیت برجسته جهان اسلام که همواره در مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) حضور داشت و بانی مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) بود، به شهادت رسیده است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: امروز نه تنها ملت ایران بلکه جبهه مقاومت عزادار است، رهبر فرهیخته انقلاب عزادار هستند و هر آزادی خواهی عزادار است زیرا مردی که  ۴۰ سال عمر خود را در  سخت ترین میدان ها گذاشته بود و هر روز در انتظار شهادت بود، به شهادت رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی اظهارداشت: سردار سرلشگر سلیمانی چهل سال با جبهه و شهادت همراه بود و این شخصیت در کنار این همه از خودگذشتگی و حضور در جبهه مقاومت، با روحیه و ادب و اخلاق انسانی با دیگران برخورد می کرد.

وی با اشاره به اینکه زندگی سردار سرلشکر سلیمانی سه بخش دارد، گفت: بخش اول زندگی وی از تولد تا نوجوانی و مصادف با  پیروزی انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: سردار سرلشکر سلیمانی در دامان پدری عارف، مادری عابد و خانواده ای طیب و طاهر و با ادبی مثال زدنی رشد یافته بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به ۴۰ سال مبارزه و مجاهده و حضور حاج قاسم سلیمانی در صف مقدم جبهه اشاره کرد و افزود: برای سردار سرلشکر سلیمانی، هیچگاه جنگ تمام نشد و او  برای دفاع از مظلومان عالم کفش از پا خارج نمی کرد و ماموریت پشت ماموریت انجام می داد و هیچ روزی آرامش نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: بخش سوم از زندگی سردار سرلشکر سلیمانی انسانیت، ادب اسلامی و وفا و فداکاری این سردار رشید است.

وی خطاب به سردار سرلشکر سلیمانی گفت: این جمعیت فقط برای احترام به حرکت مجاهدانه و شجاعانه شما آمده اند و جای شما امروز در مصلای کرمان خالی است و مردم کرمان امروز عزادار هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.