۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 870896

منابع فلسطینی از بازداشت شماری از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست خبر دادند.

بازداشت ۱۱ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روسیا الیوم، کمیته اسرای فلسطینی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۱۱ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به اتهام عملیات مسلحانه ضد شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست، بازداشت کردند.

همچنین، نظامیان صهیونیست به خانه ده‌ها فلسطینی در جنین، قلقیلیه، نابلس، رام‌الله و برخی مناطق دیگر کرانه باختری یورش بردند و آن‌ها را مورد بازرسی قرار دادند و با به هم ریختن خانه‌های فلسطینیان، ساکنان این مناطق را چندین ساعت بازداشت و بازجویی نمودند.

نظامیان صهیونیست در یورش خود به شهر نابلس از خودروهای زرهی استفاده کردند که با مقاومت مسلحانه جوانان فلسطینی روبرو شدند.

بیانیه جنبش اسرای فلسطین در پی ربایش فرماندهان جبهه خلق برای آزادی فلسطین

از سوی دیگر جنبش اسرای فلسطینی اتهامات وارده از سوی رژیم صهیونیستی به فرماندهان جبهه خلق برای آزادی فلسطین را واهی دانست و آن‌ها را اتهامات دروغین و توجیهاتی در جهت اقدامات صورت گرفته از سوی این رژیم دانست.

این جنبش با ابراز شگفتی خود از خبر یورش به زندان «ریمون» توسط نظامیان رژیم صهیونیستی اعلام کرد: احمد سعدات دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و دیگر فرماندهان این جبهه به بهانه فرماندهی گروه‎های مقاومت از داخل زندان و در اختیار داشتن اطلاعات از این گروه‌ها توسط نظامیان صهیونیست مورد هجوم قرار گرفتند.

کمیته بحران اسرای فلسطینی تأکید کرد که اتفاقات را از نزدیک دنبال می‌کند تا اقدامات لازم برای مقابله با این حمله وحشیانه صهیونیست‌ها و جلوگیری از تکرار آن را در دستور کار خود قرار دهد.

این کمیته حمله نظامیان صهیونیست به فرماندهان جبهه خلق برای آزادی فلسطین را نشانه استئصال و درماندگی رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد که رژیم صهیونیستی انتقام شکست‌های خود در بیرون از زندان‌های صهیونیستی، را از اسرای بی‌دفاع در بند این زندان‌ها می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.