رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: برای حضور مسابقات جهانی، ۲۰ روز زودتر به عربستان می‌رویم تا ورزشکاران ما از همه نظر خودشان را با شرایط تطبیق دهند.

انوشیروانی: برای مسابقات جهانی وزنه‌برداری، ۲۰ روز زودتر به عربستان می‌رویم

به گزارش قدس آنلاین، سجاد انوشیروانی پس از مسابقه حسین سلطانی در مسابقه قهرمانی آسیا و کسب دو طلا و یک نقره از سوی این ورزشکار، اظهار داشت: در این مسابقات شرکت کردیم تا کادر فنی، بازیکنان را محک بزنند. این مسابقات با پیکارهای قبلی چند ماه فاصله داشت. حسین سلطانی هم چند وزنه خوب زد و یک اشتباه داشت. این اشتباهات را بازیکنان باید به حداقل برسانند تا بهترین نتایج را بگیریم.

وی افزود: همه وزنه‌برداران ما پتانسیل خوبی دارند و رفته رفته به آن چیزی که ما انتظار داریم خواهند رسید. چنانچه اردوهای ما تداوم پیدا کند، مطمئن باشید همه وزنه‌برداران بهترین نتایج را خواهند گرفت و مدعی هستند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما این است با توجه به صحبتی که با رییس فدراسیون عربستان داشتم، ۱۵ تا ۲۰ روز قبل از بازی‌ها به عربستان می‌رویم. تمرین را آن جا انجام دهند و بدنشان را با شرایط و آب و هوا وفق دهند. این کاری است که از دست ما بر می‌آید.

انوشیروانی گفت: از نفرات انتظار داریم بعد از این استارت قوی، رفته رفته روزهای بهتری ببینیم. این حس مانند این است که خودم روی تخته رفته و وزنه زده‌ام. امیدوارم نتایجی در خورد شان ایران اسلامی بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.