عملیات اجرایی نخستین کارخانه تولید کاغذ در هرمزگان با حضور استاندار و نمایندگان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی نخستین کارخانه تولید کاغذ در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نخستین کارخانه تولید کاغذ در استان گفت: سرمایه‌گذارِ تولید کاغذ باید از هم اکنون به فکر راه اندازی خوشه های این صنعت باشد.

به گفته وی، در کنار آن می‌توانیم واحدهای جدیدی را نیز ایجاد کنیم بر همین اساس از سرمایه‌گذار این طرح می‌خواهیم که ایجاد سایر خوشه‌های این صنعت نیز توجه داشته باشند.

دوستی خاطرنشان کرد: ایجاد زنجیره‌ ام دی اف (فیبر فشرده) در هرمزگان علاوه بر اینکه نیاز کشور را رفع می‌کند یک معامله‌ بُرد بُرد خواهد بود، چرا که همسایگان جنوبیِ ایران، ام دی اف مورد نیاز خود را از طریق همسایگان شمال غرب ایران تامین می‌کنند.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: ویژگی منحصر به فرد تولید کاغذ در استان این است که مردم نیز می‌توانند در آن ایفای نقش داشته و منتفع شوند؛ به این صورت که نهال مجانی اکالیپتوس را به مردم تحویل می‌دهند و بعد از سه سال آن را با قیمتی مناسب از مردم خریداری می‌کنند.

دوستی افزود: دست سرمایه‌گذاران را می‌بوسم چرا که سرمایه‌گذاران بیابان‌های ما را آباد و برای فرزندان‌ این مرز و بوم اشتغال ایجاد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.