رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: حدود یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ کرده منجمد، ضایعات مرغ و سنگدان بدون هویت و تاریخ مصرف در این شهرستان کشف شد.

کشف یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده بدون تاریخ مصرف در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سید علی‌اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: همچنین از این واحد متخلف در گذشته هزار و ۹۰۰ کیلوگرم کالای چرخ کرده، غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته، برابر نظریه کارشناسان دامپزشکی، کشف و پرونده تخلف آن توسط دامپزشکی به مراجع قضایی ارسال شده بود.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان داد متهم با استفاده از چرخ گوشت صنعتی، ضایعات کشف شده را با هم مخلوط کرده و به عنوان گوشت چرخ شده به واحدهای صنفی و مردم عرضه می کرده است که با هماهنگی و حضور کارشناس دامپزشکی مراتب توقیف و محل با دستور مقامات قضایی پلمب شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: بررسی‌ها در خصوص واحدهای استفاده کننده از این محصولات گوشتی نامرغوب در دستور کار قرار داده شده که به محض محرز شدن با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد و پرونده واحدهای صنفی فروشنده و مصرف کننده این کالاها پس از سیر روال قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

نصری بیان کرد: همشهریان در خرید کالاهای پروتئینی از جمله گوشت چرخ کرده دقت لازم را داشته باشند و حتما از فروشگاه‌های معتبر واحدهای صنفی خرید خود را انجام دهند، همچنین گوشت‌های چرخ شده را در جلوی چشمان خریداران چرخ کنند و از گوشت‌های از قبل چرخ شده و آماده در واحدها که بدون هیچ تاریخ اعتبار و مصرف عرضه شده است، خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.