جوانان فلسطینی صبح امروز جمعه با یورش نظامیان صهیونیستی به شهرک قباطیه در جنوب جنین مقابله کردند که در اثر آن یک جوان فلسطینی زخمی و یک تن دیگر بازداشت شد.

یورش نیروهای اشغالگر به جنوب جنین/ تیراندازی در جنوب الخلیل

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری المیادین، منابع محلی گفتند، جوانان فلسطینی با نیروهای اشغالگر که به این شهرک هجوم آورده بودند، مقابله کردند. در این درگیری یک جوان فلسطینی زخمی شده و به بیمارستان منتقل شد.

نیروهای اشغالگر همچنین زندانی آزاده فادی زکارنه را پس از یورش به منزل وی در منطقه جبل زکارنه در شهر قباطیه دستگیر کردند.

روز پنج‌شنبه نیز در پی یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا در میان درگیری‌های مسلحانه تعدادی از فلسطینی‌ها زخمی شدند.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نیروهای ارتش روز چهارشنبه یک سکوی پرتاب موشک را در روستای نزله در نزدیکی طولکرم در شمال غربی کرانه باختری پیدا کردند و برای بررسی بیشتر منتقل شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که ارتش و سرویس شاباک پس از انتشار صحنه‌هایی از تلاش برای پرتاب یک موشک دست ساز از جنین به شهرک‌های صهیونیستی اطراف، تحقیقات فوری را آغاز کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی  گزارش داد که بررسی سیستم امنیتی از صحت فیلم منتشر شده در شبکه‌های فلسطینی از پرتاب موشک از شمال کرانه باختری نشان داد که محل پرتاب در نزدیکی شهرک «شکید» واقع شده است.

این رادیو اعلام کرد که تاکنون هیچ مظنونی دستگیر نشده است و تلفات یا خسارتی وارد نشده است.

فعالان با انتشار کلیپ‌هایی در شبکه‌های اجتماعی پرتاب موشک در نزدیکی شهرک شکید را مستند کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از تیراندازی به سمت یک فلسطینی که ادعا شده با خود سلاح سرد همراه داشته در ورودی یک کنیسه در شهرک تانا عومریم در جنوب الخلیل خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.