وزیر بهداشت گفت: بیمارستان حضرت مهدی (عج) تهران توان تحمل ۹ ریشتر زلزله را دارد.

وزیر بهداشت: بیمارستان حضرت مهدی (عج) می تواند زلزله ۹ ریشتری را تحمل کند

بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره موضوع ایمنی بیمارستان حضرت مهدی (عج) تهران، اظهار کرد: بیمارستان مهدی کلینیک از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان های کشور است که تمام مراحل نظارتی آن طی شده و مجوزهای آن در حال ارسال است.

وی افزود: این بیمارستان جزو ایمن ترین بیمارستان ها بوده و توان تحمل ۹ ریشتر زلزله را دارد. این موضوع ایمن نبودن این بیمارستان نباید مطرح می شد چون اطمینان مردم از بین می رود.

شایان ذکر است چندی پیش علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران نامه منتشر شده ای را در فضای مجازی در خصوص اینکه ساختمان یکی از مجموعه های بهداشتی در تهران در شرایط و وضعیت نا ایمن قرار دارد را تایید کرده و گفته بود مردم از دستگاه قضائی به عنوان ملجا و پناهگاه خود انتظار دارند تا با حساسیت موضوعاتی که شهروندان را در معرض آسیب و خطر می گذارد، مورد پیگیری قرار دهد.

القاصی به انتشار مکاتبه اخیر خود با وزیر بهداشت اشاره کرده و گفته بود: در راستای پیگیری گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وضعیت ساختمان های نا ایمن، این موضوع مهم در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران قرار گرفته و ساختمان مربوط به بیمارستان جدیدالاحداث ۱۰۰۰ تختخوابی از مجموعه های تحت نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز جزو این ساختمان ها قرار داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.