مدافع سابق بارسلونا باور دارد که مشکلات باشگاه به خاطر او نبوده است.

جوردی آلبا: مشکل بارسلونا من نبودم و هیچ عذاب وجدانی ندارم

 گاردین | جوردی آلبا پس از 11 سال حضور در بارسلونا قراردادش را طی یک توافق دوطرفه فسخ کرد. این فولبک 34 ساله که حالا کاپیتانی تیم ملی اسپانیا را هم بر عهده دارد، در مصاحبه جدیدش در مورد خروج از بارسا و شرایط آخرین فصل حضورش مطالب جالبی را عنوان کرده است. شرح مصاحبه آلبا را در ادامه می خوانید: 

باشگاه بارسلونا به خودی خود هیچ مشکلی ندارد، مشکل جو اطراف باشگاه است. گاهی اوقات اشتباهاتی مرتکب شده ام که می توانستم جلوی آنها را بگیرم، حرف هایی زدم که نباید می زدم و مردم همان را برای انتقاد سیبل می کنند؛ این کاملا طبیعی است. نمی توانید کاری کنید که همه از شما خوششان بیاید. اما مشکل اصلی ما دروغ است، دروغ هایی که در مورد بازیکنان گفته می شود و آنها را در موضوعاتی مقصر جلوه می دهد که هیچ نقشی در آن نداشته اند.

هیچ وقت دروغ نگفته ام 

در نهایت حقیقت برای همه آشکار شد. رئیس باشگاه، کسی که مسئول همه چیز است و حساب و کتاب همه را می داند، گفت من از راه درست جدا شده ام و باشگاه قدردان من است. همه ما از شرایط اقتصادی بارسلونا آگاه هستیم اما این وضعیت به خاطر تنها یک بازیکن نیست. همیشه گفته ام، من مشکل بارسلونا نبوده ام و وجدانم آسوده است. من کار درست را انجام دادم و هر زمان که می توانستم به باشگاه کمک کردم. باشگاه هم همیشه به من کمک کرده است و وقتی جدا شدم همه این حقایق را فهمیدند. باشگاه و هواداران مرا به خوبی می شناسند، زمانی که حرف می زنم دروغ از دهانم خارج نمی شود. البته من مسئول حرف مردم نیستم.

 کسی مجبورم نکرد

ژاوی تصمیم گرفت که من باید امسال نقش کم رنگ تری در ترکیب داشته باشم و به نظرم در همان زمان هایی که فرصت بازی پیدا کردم هم خوب بودم. آسان نیست که پس از 10 سال حضور در ترکیب اصلی به ناگهان دقایق بازیتان تا این اندازه کاهش پیدا کند اما به نظرم خیلی از عهده انجام این کار برآمدم. باشگاه از کارهایی که برای کمک کردن انجام دادم آگاه است و می داند که رفتن من در حال حاضر چه معنایی دارد. آنها به من این اختیار را دادند که یک سال دیگر هم بمانم. ماندن کار آسانی بود، اینجا خانه من است. اما در هر صورت تصمیم گرفتم که کار درست را انجام دهم. ترک بارسلونا کار درست و منصفانه ای بود؛ کسی مرا مجبور به جدایی نکرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.