مدیر موسسه غدیرشناسی گفت: بیش از ۶ هزار نفر مبلغ غدیر از شهرهای مختلف کشور با موسسه غدیرشناسی همکاری مستقیم دارند و مردم می‌توانند به صورت رایگان از حضور این افراد در مسجد و محله‌شان بهره‌مند شوند.

فعالیت ۳۵۰ پایگاه غدیرشناسی در سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی مدیر موسسه غدیرشناسی در نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی استان اصفهان با محوریت غدیرشناسی که در یادمان شهدا نجف‌آباد برگزار شد اظهارداشت: پیامبر اسلام‌(ص) در روز غدیر به اصحاب و همراهان خود می‌فرمایند واجب است تا روز قیامت این سخنان‌شان به گوش غایبان رسانده شود و پدران و مادران نیز برای فرزندانشان بازگو کنند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع غدیر افزود: مسئله غدیر واجب عینی است و بر همه واجب است تا غدیر را تبلیغ نمایند  یکی از اهداف اصلی این موسسه نیز ترویج خواندن خطبه غدیر در بین آحاد مردم است.

مدیر موسسه غدیرشناسی گفت: نوآوری و خلاقیت مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در ترویج غدیر در نظر گرفته شود و هدف اصلی آن باید جذب جوانان در برنامه‌ها باشد.

شاه‌آبادی اظهار داشت: موسسه غدیرشناسی با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب برای تمامی گروه‌های سنی، بدون بودجه دولتی و با کمک‌های مردم فعالیت‌های خود را در ۳۵۰ پایگاه غدیرشناسی در سراسر کشور ادامه می‌دهد.

وی گفت: بیش از ۶ هزار نفر مبلغ غدیر از تمامی شهرهای کشور با موسسه غدیرشناسی همکاری مستقیم دارند و مردم می‌توانند به صورت رایگان از حضور این افراد در مسجد و محله‌شان بهره‌مند شوند.

مدیر موسسه غدیرشناسی ضمن دعوت از تمام فعالان فرهنگی افزود: علاقه‌مندان به ترویج غدیر می‌توانند با تشکیل پایگاه غدیرشناسی در مسجد و محله خود، از اساتید، جوایز و برنامه‌های ویژه این موسسه بهره‌مند شوند.

شاه‌آبادی بیان کرد:افراد  می‌توانند با ارسال کد ۱۱۰ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۰۴ اقدام به راه‌اندازی پایگاه غدیرشناسی در محله خود کرده و از امکانات این موسسه استفاده نمایید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.