سرپرست جدید فرمانداری قصرشیرین با حکم «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در مراسمی معرفی شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین معرفی شد 

به گزارش قدس آنلاین،  آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری قصرشیرین با حضور «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای شورای اداری و تامین شهرستان قصرشیرین صبح امروز در محل سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

«محمد نجفی» سرپرست فرمانداری قصرشیرین در کارنامه کاری خود سابقه فرمانداری پاوه، معاون سیاسی فرمانداری قصرشیرین، مدیرکل ستاد بحران استانداری کرمانشاه، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و ریاست و عضویت در چندین دوره شورای نگهبان استان کرمانشاه را دارد.

سرپرست جدید فرمانداری قصرشیرین در این جلسه با درود به روان شهدا و امید به اینکه همه در مسیر شهدا و راهی که امام راحل ترسیم کردند، حرکت کنیم، گفت: خدمت در قصرشیرین شهری که میزبانی خدمت گذاری به زائران اباعبدالحسین (ع) را دارد و قدمگاه شهدا است توفیق بزرگی است که تمام کسانی که این توفیق نصیب آن ها شده باید قدردان دوران خدمت در این منطقه مقدس باشند.

«محمد نجفی» خط قرمز خود را مبارزه با فساد بیان کرد و افزود: من به خوبی با مشکلات شهرستان های مرزی آشنایی دارم از این رو همه باید با پایبندی به آرمان های والای شهیدان تلاش کنیم که پاک دست باشیم و مبارزه با فساد در تمامی مجموعه ها سرلوحه ی عمل همه باشد و بتوانیم گذرگاه های فساد را ببندیم.

او با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی اضافه کرد: ما باید صادقانه خدمت کنیم و با تلاش و مجاهدت شبانه روزی بتوانیم برای زوار سنگ تمام بگذاریم.

وی با تاکید بر خدمت صادقانه و بی منت به مردم گفت: عملکرد همه ادارات رصد و پایش خواهد شد و از این رو تمام ادارات برنامه داشته باشند.

پیش از این «محمد حیدری» سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین بود که ۱۲ تیرماه سال ۱۴۰۱ در این سمت منصوب شده بود.

سرپرست سابق فرمانداری قصرشیرین نیز با ارائه گزارشی از مدت حضور خود در قصرشیرین مبنای عملکرد خود را قانونمند شدن امورات و تنظیم رفتارها با سیاست های مردمی دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: در یکسال گذشته با وجود همه محدودیت ها و بر اساس واقعیت های موجود برای تحقق امر رهبر معظم انقلاب و اهداف دولت تلاش کردیم.

«محمد حیدری» افزود: شهرستان مرزی قصرشیرین به برکت اربعین از یکسال گذشته تا کنون به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده که با وجود محدودیت ها جاده سازی و بهسازی و ترمیم راه های مواصلاتی و آسفالت و تقویت و ایجاد زیرساخت های اربعین از جمله آن ها است و دستگاه های مختلف در این زمینه ورود کرده اند که ادامه این طرح ها باید به قدرت تا حصول نتیجه انجام شود.

وی ادامه داد: کسب رتبه دوم استان کرمانشاه در بین استان های مرزی و ۳۱ ا ستاد استانی اربعین و خدمات رسانی به زوار یک افتخار بزرگی برای قصرشیرین بوده که امید است امسال استان کرمانشاه در جایگاه نخست اربعین قرار بگیرد.

وی گفت: با توجه به حادث شدن جنگ تحمیلی شهری که با خاک یکسان شده با یک خلا قانونی برای اثبات مالکیت مواجه بوده که اکنون در زمینه رفع تداخل ۱۲ هزار هکتار از اراضی رفع تداخل شده آماده واگذاری است و این رفع تداخل تا ۳۰ هزار هکتار از اراضی در دست اقدام است.

او اضافه کرد: تلاش برای بازگشت روستاییان و احداث یادمان شهدا، آبرسانی به سونمار، گاز رسانی به خسروی و گاز رسانی به منطقه حاشیه نشین پالی آباد و همچنین صدور گواهی برای ساخت و ساز محله حاشیه نشین بلوکی ها و حجم سه و ۲ دهم میلیارد دلاری تجارت خارجی پرویزخان و یک و ۲ دهم میلبیارد دلاری مرز خسروی همگی از توفیقات دوران خدمتی من در یکسال گذشته در قصرشیرین است.

وی افزود: از دوران خدمتی خود یک کارنامه درخشانی دارم که در برابر خداوند و مسوولان و مردم پاسخگوی عملکرد خود هستم و این توشه آخرت و مبنای حرکت من برای آینده است.

حجت الاسلام «خلیل چراغی» امام جمعه موقت قصرشیرین نیز در این جلسه با قرائت حدیثی مسوولیت ها را امانت و فرصتی برای خدمت گذاری به مردم و تلاش برای جلب رضایت مردم و رضایت خدای متعال بیان کرد.

در پایان این جلسه با قرائت حکمی از سوی استاندار کرمانشاه محمد نجفی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری قصرشیرین معرفی و از زحمات محمد حیدری سرپرست سابق فرمانداری قصرشیرین قدردانی شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار نفر جمعیت بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

فرمانداری قصرشیرین دارای ۲ معاونت برنامه ریزی امور عمرانی و سیاسی - اجتماعی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.