مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از قطع برق ۴۲ بانک بد مصرف در سطح استان خبر داد.

قطع برق ۴۲ بانک بد مصرف در سطح استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین،  مجید فرهزاد عصر یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق ادارات و از جهتی پایش مستمرمصرف برق در ادارات سطح استان در روز جاری، برق ۳۷ شعبه بانکی در سطح استان و ۵ شعبه سرپرستی بانک‌ها در مرکز استان که براساس پایش های صورت گرفته بد مصرف شناخته شدند، قطع شد.

وی در تشریح خبر گفت: بر اساس مصوبه دولت بانک‌ها و ادارات موظف هستند مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد کاهش دهند.

فرهزاد، خاموش کردن روشنایی غیرضروری، خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی بعد از وقت اداری، استفاده از نور طبیعی در طول روز، بستن درب و پنجره‌ها هنگام استفاده از وسایل سرمایشی و … را ازجمله راهکارهای کاهش مصرف برق ادارات عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری ضمن بیان اینکه پایش مصرف برق ادارات تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت وادارات بد مصرف با قطعی برق مواجه خواهند شد، از همه کارکنان ادارات وسازمان های استان خواست؛ با رعایت راهکارهای مدیریت مصرف برق در محل کار خود، صنعت برق را در تأمین این انرژی حیاتی برای همه اقشار جامعه، یاری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.