کمیته ملی المپیک ایران همزمان با هفته المپیک بزرگ‌ترین پرچم IOC در دنیا را بر بلندترین پایه پرچم موجود نصب و در محوطه کمیته با پخش سرود المپیک به اهتزاز درآورد.

بزرگ‌ترین پرچم پنج‌حلقه در کمیته المپیک به اهتزاز درآمد

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز (یکشنبه) همزمان با گرامیداشت روز جهانی المپیک (۲۳ ژوئن) کمیته ملی المپیک با برگزاری برنامه‌هایی متنوع از جمله دوی روز المپیک، نقاشی، طناب‌کشی و... این روز بزرگ که یادآور پایه‌گذاری المپیک نوین است را گرامی داشت.

به همین منظور صبح امروز و با حضور ریاست، دبیر کل، اعضای هیئت اجرایی و چهره‌های شاخص ورزشی از جمله قهرمانان المپیک، بازی‌های آسیایی و المپین‌های کشورمان بزرگ‌ترین پرچم ۵ حلقه کمیته ملی المپیک در ابعاد ۲۰۰ متر مربع (۲۰در۱۰) طی مراسم خاصی به اهتزاز درآمد.

بزرگ‌ترین پرچم پنج‌حلقه در کمیته المپیک به اهتزاز درآمد

در این مراسم حسین توکلی قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، علی پاکدامن المپین و قهرمان شمشیر بازی آسیا و جهان، فرزانه فصیحی المپین و قهرمان دوومیدانی آسیا، سیده الهام حسینی قهرمان وزنه‌برداری آسیا، هانیه رستمیان المپین و قهرمان افتخارآفرین تیراندازی در مراسم حمل و اهتزاز پرچم و همچنین مراسم روز المپیک در آکادمی ملی المپیک حضور داشتند.

بزرگ‌ترین پرچم پنج‌حلقه در کمیته المپیک به اهتزاز درآمد

همچنین در این مراسم غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به‌همراه معاونین و جمعی از مسئولین و مدیران ورزش کشور و اصحاب رسانه حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.