رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی واکنش نشان داد.

انوشیروانی: از تصمیم کادر فنی درمورد رستمی حمایت می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: این رکوردگیری به درخواست کادر فنی برگزار شد و محک خوبی برای وزنه‌برداران بود. رکوردهای خوبی را در این رکورد گیری دیدیم و به آینده امیدواریم. سعی کردیم اردوها را به طور منظم و با بهترین کیفیت برگزار کنیم. باید خودی نشان دهند تا انتظاری که مردم از ما دارند را برآورده کنیم. 

وی درخصوص شرایط وزنه‌برداران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عربستان، عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی برنامه ریزی دارد و مسابقات قهرمانی جهان عربستان یکی از رویدادهای اصلی کسب سهمیه المپیک است و مسابقه حساسی است. در این رکوردگیری هم به هر کسی که ادعای این را داشت که می‌تواند به تیم ملی کمک کند فرصت دادیم. چهره‌های متفاوت و جدیدی را می‌بینید. استراتژی ما و کادر فنی این است که از تمام پتانسیل استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را به ارمغان آوریم. 

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری، گفت: از وزنه‌برداری که آماده باشد و در لیست کادر فنی باشد ما حمایت می‌کنیم. رستمی هم از این مسئله مستثنی نیست و آسیب دیدگی جزئی داشت. فکر می‌کنم رفع شده باشد و حالا باید با کادرفنی هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. هر تصمیمی کادر فنی در مورد او بگیرد ما حمایت خواهیم کرد. 

انوشیروانی درخصوص مذاکراتی برای حفظ سالنی که وزنه‌برداری در آن تمرین می‌کند، تصریح کرد: اردوها را از ۱۶ تیر به بابلسر منتقل می‌کنیم و پس از آن اردوی آخر را دوباره به آکادمی ملی المپیک انتقال می‌دهیم. در خواست ما این بود که این سالن را ندهیم و آن را تبدیل به کمپ تیم ملی بزرگسالان کنیم. اولین فدراسیونی هستیم که دستور ویژه‌ای را از سجادی وزیر ورزش بگیریم و خوابگاهی را در همین اطراف آکادمی برای خود دست و پا کنیم. وزنه‌برداری که از افتخارات المپیک و بازی‌های آسیایی است باید در آکادمی ملی المپیک جای ثابت داشته باشد. 

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.