جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۱ موکب مردمی از استان اردبیل در عراق مستقر خواهد شد، افزود: ارادتمندان امام حسین (ع) نذورات و هدایای خود را در اختیار این موکب ها قرار دهند.

استقرار ۱۱ موکب مردمی از استان اردبیل در عراق

به گزارش قدس آنلاین، محسن عیدی  با بیان اینکه امسال به منظور ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی که در همایش بین المللی جهان تشیع شرکت خواهند کرد، گفت: تعداد ۱۱ موکب مردمی از استان اردبیل در عراق مستقر خواهد شد.

وی افزود: ۴ موکب در بلد سید محمد استان صلاح الدین، نجف، عمود ۱۰۴۸ بین نجف و کربلا و دیوانیه و همچنین ۷ موکب دیگر در کربلا مستقر خواهد شد.

عیدی با بیان اینکه در سال های گذشته در اسکان و جای خواب زائرین مشکل داشتیم، ادامه داد: امسال با استقرار ۷ موکب در کربلا این مشکل برطرف خواهد شد و هر شب برای ۴ هزار زائر اسکان خواهیم داد.

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل اضافه کرد: برای اولین بار در کربلا ۴ موکب برای اسکان و تغذیه در نظر گرفته شده و ۳ موکب دیگر نیز برای ارائه خدمات تغذیه و درمان مد نظر می باشد.

عیدی با تأکید بر اینکه آدرس دقیق موکب ها را در ایام اربعین حسینی از طریق صداوسیما به اطلاع عاشقان حسینی خواهند رساند، بیان کرد: موکب دیگری نیز در مرز مهران برای ارائه خدمات تغذیه و اسکان مستقر خواهیم کرد.

وی از استقرار موکبی در امامزاده سیدصدرالدین اردبیل برای ارائه خدمات به زائرین امام حسین (ع) که از شهرستانهای شمال استان اردبیل راهی شده اند، خبر داد و گفت: امسال هم تعداد موکب ها افزایش یافته و هم خدمات‌دهی بیشتر شده است.

عیدی از عموم علاقمندان حسینی دعوت کرد نذورات و خیرات و هدایای خود را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائران امام حسین(ع) در اختیار مواکب مردمی قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.