مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون شهرکهای صنعتی غیردولتی در استان برای بیش از هفت هزار و ۳۴۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

شهرکهای صنعتی غیردولتی بیش از هفت هزار شغل در خراسان رضوی ایجاد کردند

به گزارش قدس خراسان، جعفر فرشچی اظهار کرد: در استان خراسان رضوی ۱۰ شهرک صنعتی غیردولتی با گستره بیش از ۹۷۵ هکتار وجود دارد که بزرگترین آن در حوالی مشهد با ۶۵۰ هکتار و کوچکترین آن هفت هکتار وسعت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: از کل شهرکهای صنعتی غیردولتی در خراسان رضوی، سه شهرک صنعتی پروانه بهره برداری دریافت کرده اند و ۲ شهرک در حال واگذاری زمین به متقاضیان هستند.

وی به اهتمام این مجموعه برای راه اندازی شهرکهای صنفی- صنعتی غیردولتی در استان اشاره و بیان کرد: در این راستا راه اندازی پنج شهرک صنفی - صنعتی غیردولتی در اطراف مشهد در دستور کار قرار گرفته که تملک اراضی آنها توسط واحدهای صنفی انجام می‌گیرد.

فرشچی خراسان رضوی را جزو سه استان برتر در زمینه برخورداری از شهرکهای غیردولتی یا صنفی - صنعتی دانست و گفت: همزمان با عید غدیر، شهرک صنفی - صنعتی غیردولتی پروفیل کاران در حوالی مشهد راه اندازی شد که زیرساختهای آن شامل برق، آب و گاز در حال تامین است و با استقرار واحدهای تولیدی در آن به صورت کامل تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در خصوص شهرک صنعتی - صنفی غیردولتی پوشاک در مشهد گفت: مطالعات اولیه برای راه اندازی این شهرک انجام گرفته است که در طرح توسعه شهرک صنعتی مشهد (کلات) قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.