۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 892975

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست این تیم را داد و اقدام عجیبی را در فضای مجازی انجام داد.

عکس| سوپر جنجال جدید آقای حاشیه!

به گزارش قدس آنلاین،علیرضا بیرانوند بعد از گذراندن روزهای جنجالی حالا بعد از تمدید قراردادش به تمرینات پرسپولیس بازگشته و کار خود را زیرنظر یحیی گل‌محمدی پیش می‌برد. بیرانوند در هفته اخیر، سوژه اول بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود و گفته می‌شد او تا یک‌قدمی امضای قرارداد با استقلال هم پیش‌روی داشته اما در نهایت از تصمیم خود برای یاغی‌شدن منصرف شد و با وجود آنکه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بود، تصمیم گرفت تا قرارداد جدیدی را به مدت 2 سال به امضا برساند.

بیرانوند با وجود آنکه از رفتن به تیم رقیب منصرف شد، اما بخش مهمی از محبوبیت خود را در بین هواداران پرسپولیس از دست داده است. همین مسئله باعث شد تا در حاشیه تمرین روز گذشته سرخ‌پوشان پایتخت، بخشی از سوالات خبرنگاران مرتبط با علیرضا بیرانوند و بازگشت او به جمع شاگردان گل‌محمدی باشد. در این‌باره، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با قدردانی از زحمات بیرانوند در فصل گذشته، ابراز امیدواری کرد که درخشش او ادامه‌دار باشد و افشین پیروانی هم با اشاره به دستاوردهای علیرضا بیرانوند، از هواداران پرسپولیس خواست تا این دروازه‌بان باتجربه را ببخشند!

بیرانوند در فکر جبران اشتباه خود است

پیروانی در بخشی از گفت‌وگوی روز گذشته خود در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره وضعیت علیرضا بیرانوند توضیح داد: «بیرانوند همان قرارداد پارسالش را دارد و آن کار را کرد که به پولش برسد و اشتباه هم کرد. در فکر این است که این اتفاق را جبران کند. بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است و به فکر جبران کارش است و اگر بیشتر گرفته بود، می‌گفتیم بیشتر گرفته است».

مدیر تیم پرسپولیس با اذعان به این مسئله که رفتار بیرانوند اشتباه بوده، گفت: «بیرانوند اشتباه کرد اما هواداران بزرگ پرسپولیس به بزرگی خود می‌بخشند و در اولین بازی مطمئنا او را حمایت خواهند کرد. وقتی پیراهن پرسپولیس تن کسی می‌رود، باعث افتخارش است و هواداران از او حمایت خواهند کرد».

من چه‌کار کرده‌ام که هواداران باید من را ببخشند؟!

علیرضا بیرانوند ساعتی بعد از مصاحبه افشین پیروانی، در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به اظهارات مدیر تیم پرسپولیس واکنش نشان داد و با نقض صحبت‌های پیروانی در صفحه خود نوشت: «خداروشکر تو همه این سال‌ها هرچی داشتم برای تیمم گذاشتم و همه هوادارا هم اینو میدونن. امروز افشین خان هم که خیلی دوسش دارم گفت که باید هوادارا منو ببخشن؛ آخه مگه من چیکار کردم جز اینکه به خاطر طلبم دو تا نوتیس دادم. البته آقا افشین من چیزی ندیدم؛ اون چندتا هم که به شما گفتن ادرس بده زنگ بزنیم، فکر نکنم پرسپولیسی باشن».

افشین پیروانی هفته گذشته هم استوری کنایه‌آمیزی علیه علیرضا بیرانوند منتشر کرده بود که این مسئله باعث شد تا دروازه‌بان پرسپولیس، مدیر این تیم را در فضای مجازی آنفالو کند. بعد از بازگشت بیرانوند به اردوی پرسپولیس، به نظر می‌رسید که رابطه طرفین بهبود پیدا کرده و آن‌ها بار دیگر در فضای مجازی صفحات یکدیگر را دنبال کردند اما بعد از اظهارات جنجالی افشین پیروانی، بیرانوند در اقدامی عجیب به سراغ آنفالو کردن پیروانی رفت تا مشخص شود که همچنان اختلافات در اردوی پرسپولیس وجود دارد.

بیرانوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.