رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین نقش را در اجرا و ساماندهی حوادث سال گذشته منافقین بر عهده داشتند، گفت: امروز با اقدامات جمهوری اسلامی این گروهک تروریستی در انفعال قرار دارد و از کشورهایی که حامی آن‌ها بودند، اخراج شدند.

رئیس مجلس:  گروهک تروریستی منافقین در انفعال قرارگرفته است

به گزارش قدس آنلاین، همایش بزرگ «راویان مکتب حسینی» ویژه مبلغان ماه محرم پیش از ظهر امروز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد.

قالیباف در این مراسم با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و بازدارندگی قرار دارد و دشمنان تلاش می‌کنند با طراحی و اجرای جنگ ترکیبی بر روی ذهن جوانان جامعه تاثیر بگذارند، افزود: در جنگ ترکیبی و نرم، روحانیون و مبلغین فرماندهان و مجاهدان این عرصه هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی نسبت به تهدیدات و دشمنی‌های جبهه استکبار با صلابت ایستاده و رو به جلو حرکت می‌کند گفت: کارنامه انقلاب اسلامی در کلان نظام نسبت به تهدیدات، قابل دفاع است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی پرقدرت و با قوت و بدون انفعال در مقابل دشمن ایستاده است، اظهار کرد: ما مسیری را انتخاب کردیم که در مبارزه سخت، نرم و هوشمندانه با دشمن هستیم و به عنوان یک حکومت مستقل در عرصه جهانی و منطقه‌ای و مبتنی بر دین اسلام و فقه شیعه حرکت می‌کنیم.

رئیس قوه مقننه با اشاره به حوادث سال گذشته و توطئه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: این حوادث با نجابت و درایت و صبر مردم و هدایت‌های هوشمندانه و دقیق رهبر معظم انقلاب و حضور نیروهای انقلابی در صحنه خنثی شد. 

 وی افزود: بیشترین نقش را در اجرا و ساماندهی این حوادث منافقین بر عهده داشتند و امروز با اقدامات جمهوری اسلامی این گروهک تروریستی در انفعال قرار دارد و از کشورهایی که حامی آن‌ها بودند، اخراج شدند.

 رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در برخی حوزه‌ها از جمله اقتصادی و موضوعات فرهنگی چالش‌ها و مشکلاتی داریم که می‌توان با همدلی و مدیریت موثر آن‌ها را مرتفع کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.