کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد از عملکرد نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران و رفتارها و حواشی او بر روی تشک مبارزه رضایت ندارد.

نارضایتی کادر فنی تیم ملی از عملکرد و حواشی یزدانی

به گزارش قدس آنلاین، در جریان رقابت های تورنمنت رنکینگ مجارستان، محمد نخودی تنها کشتی گیر ایران بود که با عملکرد خوب خود توانست رضایت کادر فنی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان کسب کند.

پس از ناکامی احمد جوان و والی زاده در ۵۷ و محمد بخشی و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم این مسابقات، کادر فنی تیم ملی طبق فرایند تعریف شده، میان آن ها رقابت انتخابی برگزار کرد که در نهایت والی زاده و یزدانی با کسب برتری به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی جهان معرفی شوند.

در این میان با توجه به اولین اعزام خارجی والی زاده، برتری او مقابل جوان فراتر از انتظار بود اما امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان از سویی در کسب مدال ناکام ماند و نتوانست انتظارات را برآورده کند و از سوی دیگر اینبار نیز رفتارهای عجیبی را روی تشک مبارزه به نمایش گذاشت تا نشان دهد هنوز به پختگی لازم نرسیده است.

یزدانی هر چند مقابل بخشی به پیروزی رسید و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی معرفی شد اما کادر فنی به دلایل فوق از عملکرد او راضی نیست و نگرانی ها بابت نحوه عملکرد او در مسابقات قهرمانی جهان بیش از پیش شده است.

در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز والی زاده با توجه به تجربه بسیار کم، کار بسیار سختی برای کسب مدال در رقابت های قهرمانی جهان خواهد داشت. قرار است احمد جوان عازم رقابت های جهانی جوانان شود و بر همین اساس نیز با توجه به نگرانی کادر فنی در این وزن علیرضا سرلک بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده و در صورت داشتن آمادگی لازم یکی‌از شانس های اصلی برای حضور در یکی از ۲ رویداد قهرمانی جهان یا بازی های آسیایی خواهد بود.

باید دید آیا کادر فنی تیم ملی با توجه به تجربه کم و عملکرد والی زاده و عملکرد و حواشی یزدانی در نهایت چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.