مدیر کل دادگستری استان زنجان گفت: با پیگیری و حمایت قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات ۱۱ واحد تولیدی برطرف شده است.

رفع مشکلات ۱۱ واحد تولیدی در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز شنبه در چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) با تشریح فلسفه قیام آن حضرت پرداخت و اظهار داشت: حفظ دین و معالم آن و تکریم ارزش‌ها، حفظ عفت و کرامت جامعه که از نیازهای امروز جامعه است، از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان با تقدیر از زحمات و تعامل سازنده ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای رفع موانع تولید اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی استان در پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع موانع واحدهای صنعتی توفیقات خوبی داشته است، ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله زیادی داریم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد رفع موانع تولید و تکیه بر توان داخلی گفت: اهتمام جدی درعمل به فرمایشات مقام معظم رهبری ضمن بی اثر کردن تحریم‌های دشمن در پیشرفت و توسعه کشور بسیار اثر گذار خواهد بود.

صادقی نیارکی بر استفاده از ظرفیت بالای ستاد اقتصاد مقاومتی در بر طرف کردن موانع واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: با پیگیری و حمایت قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات ۱۱ واحد تولیدی برطرف شده است.

رئیس کل دادگستری زنجان توجه به مقوله هم افزایی و تلاش برای رفع موانع تولید و شکوفایی صنعت کشور را یک ضرورت برشمرد و گفت: همه باید در این شرایط تحریمی کشور متحد شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.