سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: شرایط تنیسورهای ایرانی خوب و مطلوب است و امیدواریم بتوانیم به هدف خودمان که صعود به پیش‌مقدماتی جهانی است، برسیم.

سرمربی تیم ملی تنیس: به‌دنبال صعود به پیش‌مقدماتی جهانی هستیم

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا توکلی با تاکید بر برنامه‌های فدراسیون و تیم ملی در آستانه آغاز رقابت‌های دیویس کاپ اظهار کرد: با توجه به شرایط آب‌وهوایی سریلانکا آخرین تمرینات خودمان را در ساری و پیش از اعزام برگزار کردیم تا بازیکنان در شرایط مشابهی آماده حضور در این رویداد شوند و خوشبختانه در این مدت نیز مشکلی نداشته و تنیسورهای کشورمان در سریلانکا تمرینات خود را به خوبی دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ملی‌پوشان کشورمان دو جلسه تمرینی را در دستور کار دارند و خودشان را آماده حضور در رقابت‌های دیویس‌کاپ می‌کنند، تا این لحظه همه تیم‌ها وارد شده‌اند و تنها تیم‌های مالزی و جزایر پاسفیک باید خودشان را به شهر کلمبو برسانند.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران اضافه کرد: در روزهای اخیر بازی سایر تیم‌ها را رصد کرده‌ایم و به نظر می‌رسد شرایط خوبی حاکم است، هدف ما صعود به پیش‌مقدماتی جهانی است و امیدواریم بتوانیم به این هدف خود دست یابیم.

رقابت‌های دیویس کاپ از چهارم تا هفتم مردادماه در شهر کلمبو سریلانکا برگزار می‌شود که طی آن تیم‌های تنیس ایران، ویتنام، جزایر پاسفیک، اردن، عربستان، مالزی، سریلانکا و کامبوج در این رویداد حضور دارند.

همچنین با رایزنی‌های فدراسیون تنیس، ملی‌پوشان کشورمان یک هفته زودتر راهی سریلانکا شدند تا در این مدت در کنار ست‌کیچ، تنیسور بوسنیایی و حریف تمرینی نواک جوکوویچ، تمرینات خود را دنبال کنند.

حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، امیرحسین بادی، علی یزدانی و سامیار الیاسی ملی پوشان کشورمان در این رویداد هستند و محمدرضا توکلی و فرشاد صفتی نیز به عنوان سرمربی و سرپرست تیم اعزامی را همراهی می‌کنند.

همچنین محرم خدایی، امید سوری و مهدی بهزادپور به عنوان مربی، دکتر توکلی به عنوان فیزیوتراپ و فرید یزدان یار به عنوان بدنساز ملی‌پوشان کشورمان را آماده حضور در این رویداد کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.