همزمان با ایام محرم، تعدادی از جهادگران سلامت با حضور در زندان های سبزوار و گناباد به ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی پرداختند.

جهادگران سلامت در زندان‌های سبزوار و گناباد خدمات پزشکی ارائه می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، گروه های جهادی که در طول انقلاب و سال‌های اخیر در مسیر خدمت‌رسانی به قشرهای مختلف، امتحان موفق و غرور آمیزی  پس داده‌اند، این روزها عرصه جدیدی از جهاد خود را به نمایش گذاشته و با حضور در زندان‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه سلامت،خدمت‌رسانی می‌کنند.

در همین راستا و همزمان با ایام محرم تعدادی از جهادگران سلامت با حضور در زندان‌های سبزوار و گناباد به ارایه خدمات رایگان  پزشکی و دندانپزشکی پرداختند.

 این جهادگران که متشکل از گروه‌های‌ جهادی شهرستان‌های سبزوار و گناباد هستند با حضور در زندان‌های این شهرستان‌ها، به بیش از یکصد و ده نفر خدمات درمانی و دندانپزشکی رایگان ارائه کردند.

 این اقدام خیرخواهانه و جهادی در راستای ارتقای سلامت بهداشت دهان و دندان و  آموزش در خصوص مراقبت و سلامت بهداشت دهان و دندان به زندانیان به انجام رسید.

گفتنی است؛ طی سال‌های اخیر یکی از شاخصه‌های تحول در قوه قضاییه توجه به ظرفیت‌های بی نظیر گروه‌های جهادی بوده تا فرصتی فراهم شود که زندانیان از خدمات و ظرفیت‌های جریان‌های پر تلاش و پرانگیزه بهرمند شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.