۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 902694

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) با اشاره به جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی اعطای تسهیلات به تشکیلات خودگردان، آن را یک کابینه نژادپرست خواند که برای زیبا کردن چهره خود تلاش می‌کند.

ساف: کابینه نتانیاهو نژادپرست است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، حسین الشیخ، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) درباره جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی جهت تصمیم‌گیری درباره اعطای تسهیلات به فلسطینی‌ها اظهار کرد: کابینه اسرائیل یک کابینه نژادپرست است که از اقدامات فریبکارانه فراتر نمی‌رود و تلاش می‌کند چهره خود را زیبا جلوه دهد.

الشیخ در ادامه گفت: این کابینه اسرائیل است که تشکیلات خودگردان را محاصره کرده و برای تضعیف آن تلاش می‌کند.

دبیرکل کمیته اجرایی ساف تاکید کرد: مشکل مردم فلسطین رژیم اشغالگر است که باید برود نه اینکه صورت خود را زیبا کند.

او در ادامه از دولت آمریکا خواست یک ابتکارعمل سیاسی خلاقانه متکی بر قوانین بین‌المللی و توافقنامه‌های امضا شده را ارائه کرده و یک افق سیاسی را ایجاد کند که به مذاکرات جدی منجر شود و نهایتا به اشغالگری پایان دهد.

الشیخ افزود: در دیدار اخیرم با اندرو میلر، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور فلسطین و رژیم صهیونیستی به او گفتم، از دولت آمریکا انتظار می‌رود فشار جدی و موثری را برای اسرائیل وارد کند تا تمامی اقدامات یکجانبه‌اش را متوقف کند، البته اسرائیل در العقبه و شرم الشیخ چنین تعهدهایی داد؛ اما از آنها شانه خالی کرد.

دبیرکل کمیته اجرایی ساف در پایان از آمریکا خواست نهادهای یهودی را که به قتل فلسطینی‌ها دعوت کرده و چنین اقداماتی را انجام می‌دهند، در زمره گروه‌های تروریستی قرار داده و آنها را در لیست تروریسم بین‌المللی قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.