کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: به لحاظ دمایی نیز روند کاهش تدریجی دما در خراسان رضوی ادامه دارد که بر اساس پیش بینی‌ها، میانگین دمای هوا تا روز چهارشنبه بین چهار تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه بین چهار تا ۶ درجه کاهش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضائی‌پور اظهار کرد: وزش باد از صبح امروز در بیشتر نقاط شدت گرفته است که با توجه به شدت این پدیده احتمال بروز گرد و خاک در نقاط مختلف استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این پدیده با شدت و ضعف تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت و در مناطق مستعد همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی نیز روند کاهش تدریجی دما در خراسان رضوی ادامه دارد که بر اساس پیش بینی‌ها، میانگین دمای هوا تا روز چهارشنبه بین چهار تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

رضائی‌پور گفت: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۶ و بردسکن با ۳۹ درجه سلسیوس خنک ترین و گرم ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۳ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: دمای کنونی مشهد ۲۸ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات از ۳۲ درجه بالاتر نخواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.