۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 908092

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: باید ذوب‌آهن را غافلگیر کرد و در همان نیم اول به گل رسید تا از لاک دفاعی خارج شود.

درخشان: مدیریت مشکل جذب مهاجم را حل کند

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان، در خصوص دیدار پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با ذوب‌آهن در ورزشگاه ازادی اظهار داشت: پرسپولیس در دو بازی اول خود برنده بوده وعملکرد خوبی داشته است. البته هر بازی سخت است و در بازی‌های گذشته چند نکته در خصوص تیم حس شد. پرسپولیس در خط حمله پویایی لازم را ندارد و باید این خط تقویت شود. مشکلی که باید از سوی مدیریت باشگاه حل شود و خواسته سرمربی تیم در زمینه جذب مهاجم تأمین شود. هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید اقدامی جدی برای جذب یک تمام کننده داشته باشند چون در ادامه فصل علاوه بر بازی‌های داخلی باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان مطرحی رفت که هزینه‌های گزافی انجام داده‌اند و پرسپولیس نباید در شرایط نابرابر با حریفان آسیایی دیدار کند.

پرسپولیس اجازه ندهد ذوب‌آهن به گل برسد

وی ادامه داد: ذوب‌آهن حریف با قدمتی است و یکی از رقبایی است که اگر دست‌کم گرفته شود عملاً فرصت کسب امتیاز را از دست می‌دهد. محمد ربیعی که این فصل هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفته پیش از این در مس رفسنجان عملکرد خوبی داشت و حالا به زمان نیاز دارد تا تأثیر حضورش را در تیم جدیدش نشان دهد. ذوب‌آهن نقاط ضعف و قوتی دارد. باید از نقاط ضعف این تیم برای شکست دادنش بهره برد. مراقب نقاط قوت این تیم هم بود تا نتواند به دروازه پرسپولیس برسد. در بازی با حریفانی که با برنامه‌های تدافعی و استفاده از ضدحملات وارد زمین می‌شوند باید حساب شده عمل کرد. اگر به این تیم‌ها اجازه داده شود تا به گل اول برسند جبران گل خورده دشوار می‌شود. بنابراین باید آنها را غافلگیر کرد و به خصوص در همان نیمه اول به گل رسید تا ناچار شوند از لاک دفاعی خارج شوند.

روند رو به رشد پرسپولیس متوقف نشود

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در خطوط دروازه و دفاعی بسیار خوب و منسجم عمل کرده و این موضوع در بازی‌های قبلی به وضوح مشهود بود. در خط میانی هم عملکرد بازیکنان رضایت‌بخش بود ولی در خط حمله انتظارات برآورده نشده است. ارتباط میان خطوط میانی و هجومی تیم آن‌طور که باید شکل نگرفته و نیاز است تا بازیکنانی که وظایفی در زمین دارند بیشتر با یکدیگر همخوانی داشته باشند. هر چه جلوتر برویم تیم‌ها به شناخت بیشتری از همدیگر می‌رسند و راه‌های مختلفی را برای برهم زدن برنامه‌های هجومی تیم درنظر می‌گیرند. آن‌وقت در بازی با چنین حریفانی، روند رو به رشد تیم متوقف می‌شود و در کورس قهرمانی فرصت به دیگر مدعیان داده می‌شود. پرسپولیس باید با درایت یحیی گل‌محمدی و کادرفنی‌اش به شکلی پایدار در تمامی خطوط برسد تا همواره مقابل رقبا نتایج خوبی بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.