استاندار کرمان با اشاره به طرح کُدینگ در راستای مبارزه با قاچاق سوخت گفت: در چهار روز ابتدای شهریور ماه، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر مصرف سوخت در استان کاهش یافته است.

کاهش مصرف بیش از ۳ میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح کُدینگ در کرمان

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، محمدمهدی فداکار دوشنبه شب ۶ شهریور ماه در شورای اداری استان و با حضور وزیر کشور عنوان کرد: یک هزار و ۱۲۳ طرح با بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان در بخش دولتی و خصوصی طی هفته دولت در استان کرمان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که پروژه‌های مهمی و عمدتا دو بانده شدن راه‌ها در جنوب استان است.

استاندار کرمان به مثبت بودن نرخ رشد اقتصادی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر رشد نرخ اقتصادی استان کرمان ۴ درصد است.

فداکار همچنین به رتبه ۲۲ استان کرمان در تورم اشاره کرد و گفت: ۲۱ استان در کشور به لحاظ تورم بالاتر از کرمان قرار دارند.

استاندار کرمان رتبه کسب و کار استان کرمان در بهار امسال را ۱۶ اعلام کرد و افزود: نرخ بیکاری استان کرمان نیز سه درصد کاهش داشته و به زیر میانگین کشوری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در سرمایه‌گذاری خارجی، استان کرمان با اختلاف نسبت به دیگر استان‌ها و با ۲۷۸ میلیون دلار در رتبه اول قرار دارد.

فداکار، گردشگری استان کرمان در سه ماهه امسال را با ۷۹ درصد افزایش اعلام کرد و گفت: ۱۳۴ هزار نفر شب‌خواب از هتل‌های استان کرمان استفاده کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به آغاز طرح ساماندهی اتباع خارجی در استان عنوان کرد: در مبارزه با قاچاق سوخت نیز طرح کُدینگ از هفته قبل در استان آغاز شده و در چهار روز ابتدایی شهریور ماه، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر مصرف کاهش یافته است.

استاندار کرمان ابراز داشت: قاچاق سوخت تقریبا حل شده و به تدریج کارت‌های مهاجر خارج می‌شوند.

پایان پیام/۸۰۰۱۷/ب

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.