معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:۵۴۰۰ واحد تعطیل و نیمه تعطیل در ۲سال گذشته احیا شده است.

اشتغالزایی ۱۵ هزار نفری با احیای واحدهای نیمه تعطیل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید  نهضت ملی احیا و راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و غیرفعال یا افزایش ظرفیت تولید، رفع مشکلات و اعطای تسهیلات است. مطابق گزارش منصوری , معاون اجرایی رئیس جمهور بیش از ۵۴۰۰واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه بازگشته است.

محسن منصوری در  توییتی نوشت که در دوسال گذشته بیش از ۵۴۰۰واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید بازگشت.

‏از موارد مهم مورد ‎تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت مردمی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل‌شده بود:چند هزار کارخانه تعطیل یا نیمه‌تعطیل راه افتاده؛ این خیلی مهم است. مفتخریم که با تلاش مجموعه ‎دولت سیزدهم، در دوسال گذشته بیش از ۵۴۰۰واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: پنج هزار و ۴۰۰واحد راکد تولیدی و صنعتی در این ۲سال به چرخه تولید برگشته است؛ این یعنی اشتغالزایی و طبق برآوردهای ما بیش از ۱۰۰همت از سرمایه های مردم به چرخه تولید برگشته که این چیزی جز لطف خداوند نیست.

منصوری در ادامه نوشت: اشتغالزایی برای سه هزار و ۳۰۰زن سرپرست خانوار انجام شد که این مهم است و در هفت هزار طرح ۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات داده شد اما بیش از ۶۰هزار میلیارد ریال از سرمایه های مردم به چرخه تولید برگشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.