مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: ۶ جایگاه سیار سوخت رسانی در مهران استقرار یافته است.

راه اندازی ۶ جایگاه سیار سوخت در مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین، پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد زائرین اربعین حسینی مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده‌اند، این شرکت در راستای تامین سوخت و ارائه خدمات شبانه روزی به خودروهای زائرین اقدامات لازم را انجام داده است.

وی ضمن اشاره به تردد ۲ میلیونی زوار از مرز مهران در این مدت، ادامه داد: ۶ جایگاه سیار(۵ نفتگاز، یک باب بنزین) راه اندازی شده است. همچنین ۴ دستگاه خودرو سیار سوخت رسان بنزین و تیم عملیاتی، فنی و ایمنی در مهران استقرار داده شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تصریح کرد: همچنین تامین سوخت بالگردها، تامین گاز مایع مواکب و تامین سوخت خودروهای امدادی، کامیون‌های مواکب، خودروها و ماشین آلات خدمات رسان شهرداری های معین از جمله اقداماتی است که این منطقه به صورت شبانه روزی انجام داده تا بدون وقفه و به نحو مطلوب سوخت رسانی را به زائران اربعین حسینی ارائه دهد.

ایدون یادآور شد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام علاوه بر رسالت اصلی خود که سوخت رسانی است در راستای پذیرایی از زوار ۲ موکب در شهر مهران و شهر ایلام در مسیر تردد زوار برپا کرده است.

با توجه به اینکه ۳ روز به اربعین مانده است بالغ بر ۴ میلیون و ۷ هزار تردد در استان ایلام از اول صفر ثبت شده که بیش از ۷۰ درصد این ترددها به زوار اختصاص دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.