۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 911914

دادستان پاکدشت از دستگیری پزشک خاطی بیمارستان شهدای پاکدشت و صدور قرار تأمین خبر داد و گفت: بیمار دو هفته پیش برای رفع مشکل در رفتگی آرنج به بیمارستان شهدای پاکدشت مراجعه کرده، اما به دلیل تزریق میزان داروی بیهوشی همچنان در کما است.

پزشک خاطی در پاکدشت بازداشت شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن‌پور با تأکید بر رسیدگی فوری به وضعیت درمانی «الهام بصائری» و حادثه که در بیمارستان شهدای پاکدشت رخ داد، اظهار داشت: الهام بصائری ۲ هفته پیش برای رفع مشکل در رفتگی آرنج به بیمارستان شهدای پاکدشت مراجعه کرده که پس از درمان با تزریق میزان داروی بیهوشی به کما رفته و همچنان نیز در همان حال است.

وی افزود:  با توجه به گزارش‌های به دست آمده از پزشکی قانونی بروز قصور پزشک در این پرونده محرز است و این پزشک متخلف با صدور قرار تأمین راهی زندان شد.

دادستان پاکدشت در ادامه با اشاره به تخلفات صورت گرفته در این پرونده گفت: با توجه به رؤیت تخلفات دیگر در پرونده پزشکی بیمار، دستور جلب پزشک خاطی بیمارستان شهدای پاکدشت صادر و وی روانه بازداشتگاه می‌شود.

حسن‌پور با تأکید بر اهمیت پیگیری ماجرا و پیگیری پرونده این پزشک خاطی خاطرنشان کرد: پزشک مذکور در گذشته نیز تخلفاتی داشته و تذکراتی دریافت کرده که متأسفانه به آن عمل نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.