دبیرکل کمیته ملی المپیک آخرین تغییرات در ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو را اعلام کرد.

از حذف سوارکاری تا افزایش سهیمه تیروکمان در بازی‌های آسیایی

 سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته و سخنگوی هیات اجرایی در خصوص نشست فوق العاده هیات اجرایی بیان کرد: در ابتدای نشست گزارش کاملی از وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو و مصوبات نشست روز گذشته ستاد عالی بازی‌ها به اعضای هیات اجرایی ارائه کرد.

هاشمی در ادامه در خصوص ضرورت برگزاری نشست فوق العاده هیات اجرایی گفت: در رشته وزنه برداری با ۱۰ وزنه‌بردار (۷ وزنه بردار آقا و ۳ وزنه بردار خانم) و در رشته ژیمناستیک با هماهنگی خانم اینچه درگاهی به تعداد ورزشکارانی که لایسنس دارند به بازی‌ها اعزام می‌شوند. 

او در خصوص تصمیم هیات اجرایی برای رشته‌های اسکیت و تیراندازی هم گفت: طبق تصمیم قبلی با ظرفیت کامل حضور خواهند داشت (اعضای هیات اجرایی به کاهش نفرات اعزامی به این دو رشته رای ندادند). در رشته اسکیت مقرر شد در مواد فری استایل و سرعت در دو گروه مردان و زنان با ظرفیت پیشنهادی فدراسیون اعزام شوند. 

وی ادامه داد: در مورد رشته سوارکاری با توجه به اینکه بررسی کارشناسان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مبنی بر این بود که هیچ شانس مدالی ندارند، اعضای هیات اجرایی به این تصمیم رسیدند که سوارکاری به بازی‌های آسیایی اعزام نشود. همچنین مقرر شد در سه رشته بدمینتون، تنیس خاکی و تیروکمان هر کدام یک نفر از لیست اولیه (لانگ لیست) در صورت موافقت ستاد برگزاری بازی‌ها به این رشته‌ها اضافه شوند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.